Beantwoord

Opwaardeerkaart werkt niet

  • 28 February 2020
  • 10 reacties
  • 178 keer bekeken

Zojuist een online prepaid tegoed gekocht om het tegoed van mijn zoon op te waarderen. De provider is Telfort, maar volgens internet moest ik een KPN prepaid aanschaffen. Helaas wordt de code niet herkent. Graag hulp!

icon

Beste antwoord door Susan_ 1 March 2020, 09:16

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Kraal Telfort Mobiel bestaat inderdaad niet meer: het is overgegaan naar KPN. Wat voor melding krijg je precies? Zou je het telefoonnummer en het simkaartnummer in je KPN Forumprofiel willen zetten, samen met de betreffende opwaardeercode? 

Euh, wáár heb je dat gekocht? Via de kpn site wordt het direct opgewaardeerd. Ik neem dus aan dat je het niet via de kpn-site hebt gedaan.

Beste Bart, bedankt voor uw reactie. Ik krijg de melding dat het nummer niet klopt of dat het eerder al gebruikt is. 
Ik zal de gegevens in mijn profiel zetten. Het tegoed is overigens bij www.beltegoed.nl gekocht. Volgende keer ga ik gelijk naar de site van KPN!

Reputatie 7
Badge +24

Hi Kraal. Weet je zeker dat het nummer in je profiel klopt? Ik kan dit 06-nummer niet vinden bij ons. Wat bedoel overigens met dat het vroeger AH was. Staat er een AH logo op je simkaart? Of Telfort/KPN? 

 

 

Beste Bart, bedankt voor uw reactie. Ik krijg de melding dat het nummer niet klopt of dat het eerder al gebruikt is. 
Ik zal de gegevens in mijn profiel zetten. Het tegoed is overigens bij www.beltegoed.nl gekocht. Volgende keer ga ik gelijk naar de site van KPN!

Dat is niet de eerste keer met dat bedrijf…

Beste Alex, op de simkaart staat inderdaad het AH logo. Waarschijnlijk heb ik deze ooit bij de AH gekocht. Als ik op de telefoon van mijn zoon kijk, zie ik dat hij het netwerk van Telfort gebruikt. Het telefoonnummer dat ik heb genoemd is overigens wel juist.

Reputatie 7
Badge +21

@Kraal, dan ben ik bang dat je het verkeerde tegoed gekocht hebt. Albert Heijn prepaid werkt namelijk op ons netwerk maar je dient het tegoed bij Albert Heijn zelf aan te schaffen. Want het is en blijft een prepaid kaartje van Albert Heijn..

Beste Susan, dat is vervelend zeg, maar bedankt voor je reactie. We zullen naar de AH gaan voor het beltegoed. Groet, Carla

je dient het tegoed bij Albert Heijn zelf aan te schaffen. Want het is en blijft een prepaid kaartje van Albert Heijn.

Dan is onderstaande geen goed idee… :upside_down:

Volgende keer ga ik gelijk naar de site van KPN!

Reputatie 7
Badge +21

@Kraal, ik ben benieuwd of het inmiddels gelukt is om op te waarderen via een Albert Heijn opwaardeerkaart! :blush:

Reageer