Beantwoord

Opwaardeertegoedcode Telfort is ongeldig verklaard

  • 24 February 2020
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Als jarenlang tevreden gebruiker van mobiel prepaid bij Telfort blijkt dat mijn ten tijde van de overgang van Telfort naar KPN gekochte opwaardeercode niet meer geldig is. Ik vind dit zeer kwalijk, daar mij destijds is toegezegd dat de code zijn geldigheid zou behouden. Een tijdlang was het niet mogelijk om de code te gebruiken, daar er bij KPN problemen waren met de Telfortcode, maar dat men naar een oplossing zocht en ik hoefde mij geen zorgen te maken, want de code zou geldig blijven. Nu blijkt dit dus niet het geval. Een medewerker (telefonisch) die probeerde de code voor mij in het systeem te zetten, kreeg een foutmelding en ik de mededeling dat ik pech had en mijn geld kwijt ben. Ik vind dit op zijn zachtst gezegd niet netjes om een jarenlange klant op deze manier te behandelen.

Ik wil graag een oplossing, waarbij ik alsnog gebruik kan maken van mijn gekochte opwaardeercode.

icon

Beste antwoord door Nadia 2 March 2020, 10:10

Bekijk origineel

5 reacties

Waarom zo'n bon laten liggen en niet meteen het tegoed erop gezet?

Ik hoop voor je dat je 'm vergoed kunt krijgen. Want dat is zonde.

Was ie niet ouder dan 1 jaar? Wat zolang blijft ie geldig. Heb je 't er dan nog niet op gezet ben je idd je geld kwijt.

Reputatie 7

Hey @TelfortKpn, welkom op het KPN forum. Prepaid-tegoedbonnen van Telfort zijn na overgang ook te gebruiken bij KPN. Wanneer heb je het tegoed aangeschaft? 

Hallo Nadia,

Dank voor de reactie. De tegoedbon is/was van maart 2019 (gekocht bij AH). 

Naar aanleiding van je opmerking, dat de tegoedbon van Telfort nog geldig moet zijn na de overgang naar KPN heb ik het zelf nog een keer geprobeerd via telefoonnummer 1244 op te waarderen en tot mijn grote verbazing lukte het. Vreemd, dat ik bij mijn verzoek tot het telefonisch opwaarderen via de klantenservice te horen kreeg, dat de oude Telforttegoedbonnen niet meer geldig zijn/waren. Vandaar mijn gefrustreerde opmerking/vraag aan het forum.

Ik ben blij, dat het alsnog gelukt is en ga vanaf nu alleen nog opwaarderen via de 'directe’ methode op mijn mobiel.

Nogmaals mijn dank (ook aan PeterG).

De tegoedbon is/was van maart 2019

Huh! :astonished:

Waarom zo lang laten liggen? Je moet ze binnen een jaar gebruiken anders vervallen ze. Bij mij staat het er binnen een uur na aanschaf op. Kan ik zo'n lullig bonnetje ook niet kwijtraken. En het tegoed moet je toch hebben.

Reputatie 7

Wat fijn dat het is gelukt, @TelfortKpn :D Dank voor de terugkoppeling. Tegoedbonnen kunnen binnen 1 jaar na aanschaf worden geactiveerd.

Goed idee om direct online op te waarderen of (nog beter) via de KPN Prepaid app. Wel zo veilig, geen gedoe met bonnetjes ;)

 

Reageer