Vraag

Opwaarderen

• 12 september 2016
  • 5 reacties
  • 143 keer bekeken

Ik heb online beltegoed gekocht. Echter, ik krijg helemaal geen bericht op mijn telefoon dat het bedrag is opgewaardeerd. Een aantal weken geleden is dit wel gelukt.. Waar is mijn beltegoed gebleven? Ik kan ook niet meer 1244 bellen. Wie weet een oplossing?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Je kunt je beltegoed checken door *101# te "bellen". Is het beltegoed hier wel bijgeschreven?
Dat is vreemd. 1244 zou je hoe dan ook moeten kunnen bellen, beltegoed of niet. Hiervoor moet echt in de systemen gekeken, dus ik denk dat hier een moderator naar moet kijken. En dan zowel naar de reden voor het niet kunnen bellen van 1244 als voor het beltegoed.
Reputatie 7
Badge +30
Wat versta je onder "een aantal weken", als dit al gauw meerdere maanden is, kan het zijn dat je prepaid simkaart is komen te vervallen
Reputatie 7
Badge +24
Hallo @Grytsje, welkom op het forum. Ik zie dat @hrh al een tip heeft gegeven hoe je je beltegoed nog meer kunt opvragen, super! Lukt het daarmee wel?

Ook ik ben benieuwd hoe lang het geleden is dat je je beltegoed voor het laatst hebt opgewaardeerd. Heb je nog wel KPN in beeld staan en kun je nog wel gebeld worden? Ik wil graag het een en ander nakijken en hiervoor heb ik gegevens van je nodig. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die? Dan help ik je verder.
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Grytsje, is het gelukt met bovenstaande tips? Als je nog wel hulp nodig hebt, stuur dan je gegevens nog even toe naar me.

Reageer