Beantwoord

Opwaarderen lukt niet

  • 21 February 2020
  • 8 reacties
  • 199 keer bekeken

7 maanden geleden heb ik voor het laatst mijn prepaid opgewaardeerd. Nu had ik gelezen dat je nummer na 6 maanden bevroren wordt en na 9 maanden vervalt. Ik heb zojuist voor €1,99 GB gekocht maar dit ontvang ik niet op mijn account. Ik wil graag dit nummer behouden en zover ik heb begrepen is het ook nog niet vervallen, ook zal ik het erg zonde vinden als ik nu €1,99 heb "weggegooid". Ik zou graag mijn nummer gedeblokkeerd zien met de €1,99 die er nu op hoort. Zouden jullie mij kunnen helpen?

Mvg,

Isa

icon

Beste antwoord door RBxx 21 February 2020, 21:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Isajacobs, heb je het nummer helemaal niet gebruikt?  Zolang je er zelf mee belt, sms't of internet gebruikt, schuift de 6 maanden periode steeds ‘voor je uit’ en word je niet geblokkeerd.

Kan je er nu nog mee bellen? Dan ben je niet geblokkeerd.

Het kopen van een bundel is niet voldoende om een blokkade op te heffen.

Het moet beltegoed zijn. Koop even beltegoed (bon) bij de kassa v.d. supermarkt (morgen bij het boodschappen doen?),  dan wordt het nummer ‘ontdooid’ en kan je weer bellen.

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Isajacobs, welkom! Het kopen van een bundel is inderdaad niet opwaarderen. Opwaarderen is echt het toevoegen van beltegoed aan je 06-nummer. Is dat inmiddels gelukt? Als we nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan helpen we je graag verder. 

Ik kan helemaal niet meer bellen en ook niet gebeld worden. Ik ben bang dat als ik nu voor €10 mijn beltegoed moet opwaarderen, ik de code krijg toegestuurd maar dat dus niet dan sms'en om te activeren omdat ik dus niet meer kan bellen/sms'en.

Ik heb nu net mijn beltegoed met €10 opgewaardeerd maar ik kan nogsteeds niet bellen...!! 

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Isajacobs, wat rot dit! Ik zie inderdaad dat je opgewaardeerd hebt en nu ook voldoende tegoed hebt. Probeer je één bepaald nummer te bellen of kan je helemaal niemand bereiken? Welke melding krijg je dan? Kan je wel sms’en?

@Marcia_  Ik kan helemaal niemand bellen en kan ook niet gebeld worden door anderen. Sms'en gaat ook niet. Wanneer ik probeer te bellen staat er dat ik niet aangemeld ben bij het netwerk..

Reputatie 7
Badge +30

Dat is vreemd! Wil je je toestel eens uit en weer aan zetten? Mocht het daarna nog niet werken, wil je dan controleren of je het juiste telefoonnummer in je forumprofiel gezet hebt én wil je jouw simkaartnummer onder ‘persoonlijke opmerkingen’ zetten? Dan wil ik dat graag nog even controleren. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, werkt het nu wel? Als ik nog iets kan doen, laat het dan gerust weten.