Beantwoord

Opwaarderen lukt niet

  • 17 April 2020
  • 8 reacties
  • 279 keer bekeken

Ik kan al zeker een half jaar niet mobiel waarderen bij KPN. Hier op het Forum lees ik dat meerdere klanten ook problemen hebben met opwaarderen. Daarom koop ik al maandenlang een opwaardeerbon bij de supermarkt om een bedrag op de SIM-card te zetten. Waarom kan ik, en veel andere klanten, geen gebruik meer maken van Mobiel Opwaarderen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 April 2020, 18:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Wat gaat er dan precies mis, wat voor melding krijg je?

Voor zover ik weet speelt dat probleem alleen bij klanten die langer dan 6 maanden niet hebben opgewaardeerd of gebruik gemaakt van de simkaart (zelf bellen,sms,internet)

Dus eventueel dat er bij jou wat anders aan de hand is, wat wel makkelijker opgelost kan worden.

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Henk Kamminga ,

Ik zie dit probleem inderdaad regelmatig terugkomen op het forum. Een andere klant heeft het op de hier onderstaande manier opgelost, Mogelijk ook voor jou de oplossing? 

 

Ga naar 'mijn kpn’.  Naar produkten. Indien het mobiele nummer hierbij staat, dan deze aanklikken; staat die er niet bij dan eerst 'produkt toevoegen'. Naar opwaarderen. 2 x mobiele nummer invullen. Dan de gekregen sms-code invullen. Vervolgens een pincode van 5 cijfers invullen.

Na deze handelingen is de blokkade van ’controle bankgegevens' op 1244 en toets 8 verdwenen !!!

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Henk Kamminga!

Ik zie dat je al aardig op weg bent geholpen, is het inmiddels gelukt om het wél voor elkaar te krijgen? :slight_smile:

 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Henk Kamminga ,

Ik zie dit probleem inderdaad regelmatig terugkomen op het forum. Een andere klant heeft het op de hier onderstaande manier opgelost, Mogelijk ook voor jou de oplossing? 

 

Ga naar 'mijn kpn’.  Naar produkten. Indien het mobiele nummer hierbij staat, dan deze aanklikken; staat die er niet bij dan eerst 'produkt toevoegen'. Naar opwaarderen. 2 x mobiele nummer invullen. Dan de gekregen sms-code invullen. Vervolgens een pincode van 5 cijfers invullen.

Na deze handelingen is de blokkade van ’controle bankgegevens' op 1244 en toets 8 verdwenen !!!

 

@Henk Kamminga 

Heeft deze tip nog geholpen? 

 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Bedankt Maja, Noorzee en Misja20 voor het beantwoorden van mijn vraag. Ik denk dat het probleem (storing) bij KPN zelf ligt. Ja, mijn product (smartphone) heb ik jaren geleden al toegevoegd aan MIJN KPN. Daar kan het dus niet aan liggen.  Na het intoetsen van KPN (nummer 1244) ga ik in het hoofdmenu naar 8 voor mobiel opwaarderen. Daarna geef je het bedrag aan  om op te waarderen. Vervolgens wordt je pincode gevraagd en dan gaat het fout.  De computerstem  meldt dat er een fout is, en de verbinding wordt verbroken.  Vroeger kreeg je keurig een sms'je dat de transactie geslaagd is, en het geld stond op je simcard.   Dit  probleem doet zich al bijna een jaar voor. Tegenwoordig koop ik gewoon weer een opwaardeerbon bij Primera.  

Reputatie 7
Badge +20

Zou je jouw mobiele nummers eens willen ontkoppelen van MijnKPN en daarna opnieuw toe willen voegen? Ik ben benieuwd of dat nog een verschil maakt, het kan zijn dat het opnieuw koppelen er voor zorgt dat het weer helemaal goed gaat!

Reputatie 7
Badge +20

Is het gelukt om opnieuw te koppelen @Henk Kamminga?