Beantwoord

Opwaarderen lukt niet

  • 28 May 2020
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

Probeer op te waarderen met app, maar krijg geen verbinding met ING. Er wordt tevens bericht, dat ik buiten limiet val. Welke limiet?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 1 June 2020, 13:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Probeer op te waarderen met app, maar krijg geen verbinding met ING. Er wordt tevens bericht, dat ik buiten limiet val. Welke limiet?

Hallo @Gklbgn , je zou even met je bank contact op kunnen nemen en om uitleg vragen.

Succes.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Gklbgn, welkom op het forum! Vervelend dat het opwaarderen niet lukt. Die melding over de limiet, krijg je die echt in de ING-omgeving, of krijg je die melding op onze website? Het is me namelijk zo niet direct duidelijk of dit iets is dat vanuit ons komt, of vanuit je bank. Probeer je verder op te waarderen via de website op een computer, of gebruik je een mobiel apparaat? Als het nog steeds niet lukt, wil je dan een screenshot plaatsen van de foutmelding (poets eventuele privé informatie die zichtbaar is wel even weg), en vul je forumprofiel in met 06-nummer en simkaartnummer (mag beide in het veld ‘klantnummer mobiel’) dan kunnen we hier verder naar kijken.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Gklbgn, welkom op het forum! Vervelend dat het opwaarderen niet lukt. Die melding over de limiet, krijg je die echt in de ING-omgeving, of krijg je die melding op onze website? Het is me namelijk zo niet direct duidelijk of dit iets is dat vanuit ons komt, of vanuit je bank. Probeer je verder op te waarderen via de website op een computer, of gebruik je een mobiel apparaat? Als het nog steeds niet lukt, wil je dan een screenshot plaatsen van de foutmelding (poets eventuele privé informatie die zichtbaar is wel even weg), en vul je forumprofiel in met 06-nummer en simkaartnummer (mag beide in het veld ‘klantnummer mobiel’) dan kunnen we hier verder naar kijken.

 

Je hebt nog niet weer gereageerd, @Gklbgn. Mocht het probleem nog niet verholpen zijn, reageer alsnog en beantwoord de eerder gestelde vragen, dan kunnen we dit verder nakijken.