Beantwoord

Opwaarderen lukt niet, pincode kwijt

  • 31 August 2019
  • 4 reacties
  • 840 keer bekeken

Ik heb in mijn toestel 2 sims : KPN abonnement e n KPN prepaid. Nu wil ik de laatste opwaarderen via 1244, voorheen deed ik dat alleen via een opwaardeercode. Nu weet ik echter mijn pincode van de prepaid niet meer, de pukcode ervan heb ik via het sim-kaartje ervan nog wel kunnen achterhalen. Via 1244 geprobeerd een nieuwe pincode aan te maken, maar nu vraagt het systeem om mijn oude pincode. Hoe los ik dit nu op?
icon

Beste antwoord door Susan_ 1 September 2019, 11:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @jjjvandaalen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Als ik je bericht lees, lijkt het te gaan om de pincode waarmee je kan opwaarderen. Klopt dat? Of gaat het om je pincode van de simkaart?

In ieder geval, als het gaat om de pincode om op te waarderen, dan kan je die snel terugvinden. De pincode wordt namelijk als laatste in het betaalkenmerk getoond bij je bankafschrijving. Wanneer je pincode bijvoorbeeld 1234 is, zal het er zo uit zien: Code: 1234.

Verder staat hij ook bij de € 0,01 die je moest pinnen om de code aan te maken.

Wil je laten weten of je er hiermee uitkomt?
Goedemiddag Susan, bedankt voor je reactie
Het gaat inderdaad om de pincode voor het opwaarderen en niet om de pincode van de sim. Mijn prepaid sim heb ik tot nu toe altijd via een opwaardeercode van de supermarkt opgewaardeerd en dus zonder factuur. Dat is voor mij geen terughaalmethode. De afschrijving van 1 eurocent misschien, maar vergt enige terugzoektijd in mijn bankpagina.
Reputatie 7
Badge +21
@jjjvandaalen, gelukkig zit er een zoekfunctie op internetbankieren! Je kan zoeken op KPN in de omschrijving, of op € 0,01 qua bedrag.

Maar ik twijfel nu een beetje of je deze pincode ooit hebt aangemaakt, aangezien je aangeeft dat je tot nu toe altijd een opwaardeercode hebt gebruikt, gekocht in de supermarkt. Heb je de stappen op deze website allemaal al een keer doorlopen?
Reputatie 7
Badge +21
@jjjvandaalen, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Ben je er met bovenstaande informatie uiteindelijk uitgekomen?

Reageer