Beantwoord

Opwaarderen lukt niet via website

  • 27 December 2020
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Via website KPN opwaarderen lukt niet, in scherm worden verplichte velden niet weergegeven.

Via app krijg ik de melding onveilige verbinding

Via site https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm kan ik niet opwaarderen. Pagina is zo goed als leeg. Alleen link overstappen naar abonnement is zichtbaar. 

Best frusterend, al vaker geprobeerd en via website of app lukt het niet om prepaid op te waarderen. Lijkt alsof KPN deze service niet wilt verlenen.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

icon

Beste antwoord door Dick1971 27 December 2020, 11:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dick1971 ,

Bij mij is die pagina niet leeg en ik zie ook geen melding van een onveilige verbinding. 

Probeer daarom eerst eens om de webgeschiedenis en de cookies te wissen.

Lukt het daarna nog steeds niet? 

Je kunt natuurlijk ook gewoon een opwaardeerbon kopen bij een supermarkt of tankstation.  

 

 

 

Goedemorgen Noordzee,

Webgeschiedenis en cookies al gewist. De melding onveilige verbinding krijg ik op mijn mobiel. Melding krijg ik niet als ik naar andere sites ga.

Klopt inderdaad, dat zal ik ook gaan doen. KPN promoot alleen de site of app te gebruiken omdat dit makkelijker is. Dit ervaar ik niet zo. Prepaid was voorheen bij Telfort (opwaarderen lukte daar wel), sinds KPN deze heeft overgenomen ervaar ik problemen.

bedankt voor de reactie.

Via Edge is pagina  https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm  wel geheel zichtbaar. Standaard browser bij mij is Chrome. Opwaarderen is inmiddels gelukt! Tip van Bram (moderator)

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Heel fijn dat het inmiddels tóch gelukt is @Dick1971 :blush: Ik zal @Bram_ laten weten dat z'n tip jou uit de brand heeft geholpen!