Beantwoord

Opwaarderen mislukt

  • 13 August 2019
  • 7 reacties
  • 457 keer bekeken

Ik heb mijn KPN prepaid SIM kaart trachten op te waarderen. Maar dat lukt niet.
Dit nummer heb ik zeker al 30 jaar en tot nu werkte het altijd.
Bij AH heb ik een opwaardeerbon gekocht met een code erop, maar ik krijg steeds de melding: Uw ingevoerde code is niet herkent, probeer het nog een keer.
Ik heb dit zowel via 1244 als 1266 geprobeerd. Maar geen van beide werkt.

Admin: code verplaatst naar profiel
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 15 August 2019, 16:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Hallo @Adriaan1955, welkom hier. Het opwaarderen gaat niet goed dus, ik wil voor je kijken wat er precies aan de hand is. Zou je daarvoor jouw 06-nummer en het SIM-kaartnummer op je forumprofiel kunnen zetten? Als je het daar hebt ingevoerd hoor ik het graag van je, dan weet ik dat ik aan de slag kan.
Zijn ondertussen ingevuld.

Nb: Omdat het beltegoed bijna op was heb ik mijn kaart via de KPN website met 10 Euro opgewaardeerd.

Dit werkte wel gewoon goed.
Reputatie 7
Bedankt voor de gegevens @Adriaan1955, dat de opwaardering via de website goed ging is goed nieuws, dat betekent dat de prepaidkaart nog wel actief is. Ik ben meteen voor je gaan kijken, de opwaardering van 10 euro zie ik staan in het systeem. Met de code die ik naar je profiel had verplaatst heb ik het ook geprobeerd om op te waarderen, maar dat lukte ook niet. Die code heeft 11 cijfers en de opwaardeercode heeft er minimaal 12. Kan het zijn dat er een cijfer mist?
Het kan zijn dat de code over TWEE regels staat op het bonnetje. Dat had ik toen ik nog prepaid gebruikte ook. De code bleek gewoon 1 of 2 cijfers langer dan op het eerste gezicht lijkt.
@Jasper Jasper, ik heb je een PM gestuurd met de code.

Om de een of andere reden kan ik mijn profiel niet wijzigen. 🤔
Ik krijg zojuist bericht dat mijn bel saldo opgewaardeerd is.

Dank. 👍
Reputatie 7
Ik heb je privébericht ontvangen, met die opwaardeercode lukte het mij inderdaad om het tegoed op te waarderen. Wat er eerder misging weet ik niet, het kan zijn dat het een korte verstoring was in het opwaardeersysteem. Als het bij een volgende keer weer niet lukt, laat het dan weten dan kunnen we het verder onderzoeken.