Vraag

Opwaarderen of account aanmaken SIM card Oekraiense vluchteling

  • 1 December 2022
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

Badge

Beste KPN,

 

Ik ben samen met mijn vrouw gastgezin voor Oekraïners. Een vrouw hiervan heeft een KPN prepaid SIM card met nog voldoende saldo tot maart 2023.

Er zijn een aantal zaken die niet werken, misschien is dit de bedoeling:

  • als ze haar 06 nummer invult (voor verificatie via sms) bij diverse betaal apps, wordt dit nummer niet geaccepteerd.
  • als ze een mijn.kpn.com account wil aanmaken dan werkt dit niet (06 nummer wordt niet geaccepteerd)
  • als ze prepaid willen opwaarderen werkt dit ook niet.

Het belangrijkste punt is het eerste. De andere twee punten wilden we alleen maar uitvoeren omdat het 1e punt niet werkte. Weten jullie wat hier aan de hand kan zijn?

Vast bedankt, Paul


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Paul IJpelaar, welkom hier. 

Wat leuk dat je helpt. Heb je ondertussen al duidelijkheid? Zo niet, ik zie een mobiel nummer van 11 cijfers in jouw profiel. Dat is er een te veel. Klopt het dat het laatste cijfer er niet bij hoort? 

En kun je ook het simkaartnummer toevoegen? Dan weet ik zeker dat ik meekijk met de juiste aansluiting.