Beantwoord

Opwaarderen - onduidelijk verschil tegoed en extra registratie tegoed

  • 4 May 2020
  • 3 reacties
  • 438 keer bekeken

Beste KPN- inmiddels een paar keer contact met KPN gezocht ivm met omslachtige en onduidelijke route van opwaarderen. Ik probeer tbv de prepaid sim van mijn zoon een onbeperkt data bundel aan te schaffen. En heb meerdere malen extra registratie tegoed geprobeerd op te vragen.

Ontvang nu de bevestiging dat het tegoed 0 euro is -het extra registratie tegoed EUR 7,50 is en er 30 min of sms-jes beschikbaar zijn onder de onbeperkt data bundel tot 5 juni.

wat is nu het verschil tussen 0 eur tegoed en 7,50 euro registratie tegoed? Wat kan mijn zoon nu met de 7,50 eur? 
Nu ik als ouder het tegoed wil beheren heb ik de app mijn kpn en de kpn app? Het is mij volstrekt onduidelijk wat het verschil is? 
Zou graag lean en mean uitleg krijgen?

 

 

icon

Beste antwoord door Misja20 4 May 2020, 10:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Het registratie tegoed is bonus te goed, wat inhoud dat je daarmee geen bundels kan kopen, maar alleen kan gebruiken voor het bellen per minuut, losse smsjes en internet per mb.

Een bundel kan je alleen kopen met beltegoed wat je echt zelf hebt opgewaardeerd.

Maar waarom probeer je nog een keer de zelfde bundel te kopen als die al geactiveerd is tot 5 juni?

De KPN Prepaid app is volgens mij wat uitgebreider qua informatie wat je kan inzien, dan via MIJN KPN.

Overigens kan je beter je tarief veranderen naar het bonus tarief, dan krijg je bij elke opwaardering gratis bonus tegoed: https://www.kpn.com/service/mobiel/prepaid-opwaarderen/bonustariefplan.htm

Reputatie 7
Badge +24

Dag Esther, welkom op het forum. 

Misja legt dit perfect uit. Het is inderdaad niet nodig om nu al eentje aan te schaffen als er nog een actief is tot 5 juni, deze bundel heeft namelijk voorrang op andere gekochte bundels. 

Reputatie 7
Badge +24

Esther, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â