Beantwoord

Opwaarderen pincode

  • 29 July 2019
  • 3 reacties
  • 121 keer bekeken

Ik heb net in mijn kpn mobiel opwaarderen per sms aangevraagd. Dat is ook gelukt.
nu is het vreemde dat de pincode die ik kreeg voor opwaarderen dezelfde pincode is die ik gebruik om geld op te nemen bij mijn bank? Is dit toeval?
icon

Beste antwoord door Susan_ 30 July 2019, 11:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Dushy-britt, bedankt voor je bericht!

Fijn om te lezen dat het gelukt is om een code aan te vragen om per sms op te waarderen. Ik begrijp heel goed dat je dit even navraagt! Maar dit is echt puur toeval, deze codes worden automatisch gegenereerd en wij kunnen op geen enkele manier bij deze gegevens van jou! Echt wonderbaarlijk, dit toeval!

Als je het vervelend vindt kan je het weer uitschakelen, en dan vraag je het een dag later weer aan. Je krijgt dan als het goed is een nieuwe code, die niet overeenkomt met je pincode voor je bankpas 😉
Goedemorgen @Susan_
bedankt voor je reactie. Dit is me nog nooit overkomen, ik vind het wel leuk eigenlijk en makkelijk. Een nieuwe pincode aanvragen, wat ik trouwens niet doe, kan ook via de prepaid app. Dus je hoeft niet iets uit te schakelen.
nogmaals dank.
Reputatie 7
Badge +21
@Dushy-britt, nee dat kan ik begrijpen! Ik heb het ook nog nooit gehoord.. Dan laat je het lekker zo, en kan je hem inderdaad ook niet zo snel vergeten 😉

Reageer