Beantwoord

Opwaarderen prepaid op Canarische Eilanden

  • 14 March 2019
  • 5 reacties
  • 96 keer bekeken

Tijdens onze vakantie op Lanzerote bleek het saldo onvoldoende, dus opwaarderen. Helaas niet mogelijk door storing. werd aangegeven. Gewoon als thuis bellen met 1244 en dan het keuzemenu, saldo opvragen geen punt, dan door naar Mobiel Opwaarderen en dan ACHT dagen achtereen de melding dat dat door een technische storing opwaarderen tijdelijk niet mogelijk is en later nogmaals proberen. Op verschillende plekken geprobeerd zonder resultaat. Dus een week geen telefoon. Dit kan toch niet.
icon

Beste antwoord door Marina_ 15 March 2019, 14:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Tallien, Wat onhandig dat het niet mogelijk was door een storing om je beltegoed op te waarderen. Ik kan mij voorstellen dat dit geen prettig idee is wanneer je in het buitenland bent. Ik heb niets gehoord over een storing via mobiel opwaarderen, maar het lukte wel weer toen je terug was in Nederland? Of heb je het uiteindelijk via een andere manier opgewaardeerd?
Dag Marina
Zodra we thuis waren, was opwaarderen geen enkel probleem meer. Er zal wel gekeken moeten worden naar de oorzaak, want we zullen niet de enige klant zijn met het probleem. Hoe zit het met de link tussen
KPN Hi en de diverse providers op de Canarische Eilanden?
Reputatie 7
Badge +19
Gelukkig was het probleem opgelost toen je weer thuis was. Het probleem is mij niet bekend, maar geef het door aan onze technische dienst. Wat betreft de link tussen KPN en de providers op de Canarische eilanden. De Canarische Eilanden horen bij Spanje en vallen onder de EU-roaming regels. Je kunt daar gebruik maken van je bundel zoals je in Nederland gewend bent. Mocht het voorkomen dat je bereik niet optimaail is. Dan kun je via instellingen handmatig een andere provider selecteren.
Dag Marina,
Wij hebben het opwaarderen op verschilende plekken geprobeerd met steeds de optimale zendersterkte.
Het menu reageerde wel voor opvragen saldo maar bij mobielopwaarderen kregen wij steeds de storingsmelding met het verzoek het op een later tijdstip opnieuw te proberen. Was wel erg irritant voor ons maar ook wel voor latere bezoekers van het eiland.
Reputatie 7
Badge +19
Goed dat je het doorgeeft. Ik heb het doorgegeven aan onze technische dienst, maar begreep dat er tot nu toe geen andere meldingen zijn binnengekomen. Ze houden het in de gaten en als er meerdere meldingen binnenkomen wordt er een onderzoek gestart. Excuses voor het ongemak @Tallien.

Reageer