Beantwoord

Opwaarderen van tegoed is onmogelijk

  • 4 March 2020
  • 3 reacties
  • 190 keer bekeken

Ik heb een tijdje 2 prepaid nummers die ik weer wil gaan gebruiken (die iets langer dan 6 maanden niet meer zijn gebruikt).

Nu krijg ik de melding dat deze niet meer kunnen bellen ivm het verloop van het nummer, maar dat dit behouden kan worden door op te waarderen.

Ik heb de volgende manieren geprobeerd:

  1. Via de opwaarderings site (mijn voorkeur) https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm

Hier krijg ik sinds ik het probeer (sinds vorige week woensdag) de fout ‘We hebben uw aanvraag niet kunnen verwerken. Probeer het later opnieuw.’.

Dit geprobeerd in Firefox en Chrome voor allebei de nummers voor een week lang. Helaas telkens hetzelfde resultaat. ZIe:

Overigens is er ook een foutmelding in de Developer Tools:

Uit wanhoop over gegaan om route 2 te proberen.

  1. Via de Prepaid app (andere telefoon).

Hier typ ik de telefoonnummers in waarnaar vervolgens een SMS verstuurd zal worden….. Deze komt echter nooit aan… Probeer ik een SMS te versturen vanaf een werkende telefoon naar deze nummers, dan komen deze wel aan.

 

Ik ben zo door al m’n opties heen lijkt mij. Is er iemand die weet hoe ik hier verder mee kan?

 

Alvast bedankt!

Arjen

icon

Beste antwoord door Misja20 5 March 2020, 09:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

KPN heeft al maanden een storing, dat als je 6 maanden je nummer niet hebt gebruikt niet meer online kan opwaarderen.

Je kan het probleem oplossen door in een kpn winkel of supermarkt een opwaardeer bonnetje te kopen en zo op te waarderen.

 

Hoi Misja20,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb de nummers weer werkend gekregen.

Wel bijzonder slecht dat dit kennelijk al maanden aan de hand is zonder enige bruikbare feedback te geven. Als deze informatie me eerder had bereikt had me dat een paar avonden oplossingen uitproberen gescheeld :(

 

Overigens krijg ik nog steeds geen verificatiecode binnen met de Prepaid app (ondanks dat er nu wel tegoed op staat). Jammer; maar helaas.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @arjenlammers, bedankt voor je bericht! Het duurt nu inderdaad al een poosje, we hadden al enige tijd geen berichten meer dat het niet zou werken..  Dus goed dat je het even meldt hier, dan kunnen we het weer aangeven en doorsturen! In ieder geval fijn dat het nu weer werkt voor jou!

Reageer