Beantwoord

Opwaarderen via 1244

  • 12 December 2019
  • 7 reacties
  • 351 keer bekeken

Wilde beltegoed opwaarderen via 1244 dit omdat ik geen internettoegang had. Echter krijg na jaren van gebruik nu de melding dat ik succesvol ben aangemeld maar dat de bankgegevens gecontroleerd moeten worden en dat duurt 5 dagen. Heel fijn als je in het buitenland zit zonder internet. Wat is hier aan de hand? Er is bij mij niets veranderd.

icon

Beste antwoord door PeterG 12 December 2019, 23:14

Bekijk origineel

7 reacties

Klopt. Met die manier van opwaarderen (bank,sms,pincode) is al zo'n 2 weken storing.

Je kunt alleen opwaarderen via de onderstaande manieren.

Via internet…. :confused:https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm . (iDEAL, Creditcard, paypal)

Of je laat in Nederland iemand een opwaardeerbon kopen in een supermarkt en de gegevens naar je (bijvoorbeeld) whatsappen, emailen of sms-en.

Jammer dat deze storing al zolang duurt.

Wel bedankt voor de snelle reactie. Hopelijk word het binnenkort opgelost 

Reputatie 7

Hey @Frank R, welkom op het KPN forum. Dat komt zeer ongelukkig uit, als je in het buitenland zit. We werken hard aan een oplossing, sorry voor het ongemak!  

Gelukkig weet Peter raad :) Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag. 

Reputatie 6
Badge +6

Je kan zelf ook gewoon online een kpn beltegoed kaartje kopen via sites als http://opwaarderen.nl of http://beltegoed.nl je krijgt dan de opwaardeercode per email gestuurd.

Ik heb hetzelfde probleem, maar ben in Nederland. Het vreemde is: ben bij KPNwinkel geweest en daar hadden ze van dit probleem nog nooit gehoord. Ik heb ook geen bericht van een storing gehad. Hoe kan dit nu? Gebruik nu maar opwaardeerbonnen.

 

Groet,

Henk

Reputatie 7

Hey @HenkB65, het is een bekend probleem.Die valt onder: Storing KPN Prepaid app. We gaan het spoedig oplossen. Nog even geduld :)

Het is nog steeds in storing. Wat een gezeik. Ben al half jaar bezig en iedere keer is het : “het duurt 5 dagen om je bankgegevens te controleren”. Als je belt krijg je ook hetzelfde te horenHeb geen zin om iedere keer een bon te moeten kopen.

Tijd voor een andere telecom aanbieder. Ben met kpn helemaal klaar...

Reageer