Beantwoord

Opwaarderen via sms lukt niet

  • 24 October 2019
  • 11 reacties
  • 667 keer bekeken

Ik probeer op te waarderen via een sms naar 1299. Ik krijg de melding: 

Herlading niet uitgevoerd. Het bedrag moet hoger zijn dan 10

 

Terwijl ik EUR 12,- probeer op te waarderen. 

 

12 is toch hoger dan 10? Of ben ik nu gek??? 

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 28 October 2019, 11:14

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen@muziekboot, bedankt voor je bericht!

Ik denk, in dit geval, dat je niet kan opwaarderen met € 12,00 omdat het geen 'rond getal' is. Zou je het eens willen proberen met € 10,00 of € 15,00? Dat zou wel moeten lukken!

Werkt ook dat niet, laat het dan even weten. Dan ga ik op onderzoek uit! :slight_smile:

 

Met EUR 15,- lukt het wel. Wel vreemd… technisch gezien zou het geen verschil mogen  maken of je nu EUR 12,-  EUR 15,-  EUR 17,- of EUR 31,- opwaardeert. Voorheen bij Telfort kon je elk bedrag opwaarderen, mits hele Euro's (en uiteraard, wat ik wel begrijp, boven het minimum). 

 

In ieder geval klopt de tekst van de melding (“Het bedrag moet hoger zijn dan 10”) niet. 

Wéér een probleem met mobiel opwaarderen. 

 

Ik probeer op te waarderen via een sms naar 1299. Ik krijg geen enkele reactie. Geen foutmelding, geen bericht dat opwaarderen gelukt is, geen beltegoed erbij. 

 

Is er een storing? 

Reputatie 7
Badge +21

@muziekboot klopt er zijn standaard bedragen waarmee je kan opwaarderen, zoals ook op de website staat.

Op dit moment zijn er wel een paar problemen met de KPN prepaid app. Het online opwaarderen zou wel moeten lukken, via sms helaas niet. Updates over deze storingen kan je vinden in ons centrale topic.

Update: link aangepast.

 

Je link gaat naar een Insided website, waarop ik niet kan inloggen. 

 

Verder: als ik naar MijnKPN Prepaid ga en ik kies voor Opwaarderen, krijg ik dit te lezen: 

Online opwaarderen

Beste klant, deze pagina werkt niet meer, ga naar KPN Prepaid en selecteer de nieuwe opwaardeerpagina.

 

Ik kan op geen enkele manier een bladzijde vinden om online op te waarderen.

Conclusie: ik kan nu op geen enkele manier meer opwaarderen!!!!! k zit dus over een of twee dagen zonder beltegoed!

Wat is dit voor waardeloze toestand???? Ik wil nu zo snel mogelijk een oplossing!!! 

 

Ik ben inmiddels via de chat een klein stukje op weg geholpen, maar ik hoop wel dat de beide storingen snel worden opgelost, zodat zowel opwaarderen via sms als online opwaarderen weer beschikbaar zijn. 

 

Reputatie 7
Badge +21

@muziekboot excuses, de link is inmiddels aangepast! Fijn dat je op weg geholpen bent, we doen ons uiterste best om het zo snel mogelijk weer werkend te krijgen allemaal!

SMS opwaarderen werkte gisteren nog steeds niet. Wanneer wordt dit nu eindelijk eens opgelost? 

Reputatie 7
Badge +21

@muziekboot, het probleem is nogmaals bij de ontwikkelaars neergelegd.. ik hoop zo snel mogelijk, want het duurt nu toch wel erg lang dat ben ik met je eens :neutral_face:

Vandaag weer eens geprobeerd. Nu kreeg ik een melding dat ik mij opnieuw moest registreren. Vreemd, want ik heb deze dienst altijd kunnen gebruiken en ook verder geen bericht gehad dat ik mij opnieuw zou moeten registreren. Maar goed, ik heb dit gedaan en hierna opnieuw geprobeerd. En eindelijk werkt het nu weer. 

Het blijft een slechte zaak dat een dienst, die altijd goed gewerkt heeft, nu opeens zo'n twee maanden uit de lucht is. 

Reputatie 7
Badge +21

@muziekboot we krijgen inderdaad meerdere reacties binnen dat het weer werkt, fijn!! Ik ben het helemaal met je eens dat dit veel te lang heeft geduurd, wij hebben het meerdere keren doorgegeven en aangegeven wat er mis was, maar zijn daarna ook afhankelijk van je ontwikkelaars en collega's die eraan werken. 

In ieder geval, top dat je er weer gebruik van kan maken. Hopelijk geldt dit voor iedereen!

 

Reageer