Vraag

Opwaarderen via SMS lukt niet meer?

  • 7 December 2022
  • 7 reacties
  • 65 keer bekeken

Meerde malen geprobeerd op te waarderen maar steeds met geen succes. Klantenservice KPN gebeld lang gesprek, de dame van KPN begreep niet hoe dit kan. Ik heb jarenĀ op dezelfde manier opgewaardeerd met 5 cijferige code. Wie kan mij helpen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Hallo @Esmor, welkom op het forum. Is het inmiddels gelukt met het opwaarderen?Ā 
Kan je anders aangeven bij welke stap het verkeerd gaat? Krijg je een foutmelding tijdens het opwaarderen?Ā 

Ik zie dat je je gegevens al hebt ingevuld onder je profiel, wil je nog ter verificatie bij de persoonlijke opmerkingen je simkaartnummer neerzetten? Dan kan ik verder met je meekijken.Ā 

Ik heb 1299 als telefoonnummer ingevuld.

Vervolgens: Plus spatieĀ  Ā  10 (bedrag) spatieĀ  Ā  Ā code van 5 getallen.

SMS doorgestuurd naar 1299 geen enkel bericht van KPN dat het bedrag opgewaardeerd is.

Dit heb ik al tientallen keren geprobeerd zonderĀ Ā succes.

Klantenservice KPN 2 maal gebeld op verschillende dagen. De eerste keer ongeveer een uur aan de lijn geweest maar de medewerkster kon het niet oplossen.Ā  Vervolgens 9 december weer gebeld duurde weerĀ ongeveer een uur, een medewerker gesproken deze kon het ook niet oplossen. Ik zou op mijn vaste telefoon teruggebeld worden. Dat was vrijdag 9 december. Nog niets gehoord.

Esmor

Reputatie 5
Badge +8

Dat schiet inderdaad niet op! Wil je je profiel nog aanvullen met je simkaartnummer? Dit kan je invullen bij persoonlijke opmerkingen, dan ga ik met je meekijken.Ā 

Waar vind ik mijn simkaartnummer?

Reputatie 5
Badge +8

Goede vraag! Het simkaartnummer staat op de simkaart zelf en kan je ook opvragen op de volgende manier (als je een smartphone gebruikt):Ā 

Voor iOS toestellen | iPhones:Ā 

  • Ga naarĀ InstellingenĀ en druk opĀ Algemeen.
  • Ga naarĀ InfoĀ en scrol naarĀ ICCID.
  • Hierachter staat het simkaartnummer.

En voor Android toestellen:

  • Ga naar deĀ Google Play StoreĀ en installeer de app SIM card.Ā 
  • Start de app en klik linksboven opĀ Information.
  • Bovenaan staat het simkaartnummer onderĀ SIM Card serial number (ICCID).

Kan het zijn 20408

Reputatie 5
Badge +8

Nee, dat is niet van het simkaartnummer. Het simkaartnummer staat ook op de simkaart zelf als het niet lukt om deze via de bovenstaande instructie op te vragen. Ik heb echt een stukje verificatie nodig. Je kan het simkaartnummer invullen in je profiel bij persoonlijke opmerkingen.Ā