Beantwoord

Opwaarderen voorheen Telfort prepaid

  • 20 January 2020
  • 5 reacties
  • 172 keer bekeken

Ik wil graag mijn dochters telefoon opwaarderen. Zij heeft een prepaidkaart van Telfort. Ik begrijp dat dit is overgenomen door KPN. Helaas is het nummer niet bekend bij KPN. Zij gebruikt normaal gesproken alleen wifi, dus opwaarderen is al een tijdje niet meer gedaan. 

Kan dit worden opgelost?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 22 January 2020, 15:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoelang is het nummer niet opgewaardeerd? Is dat langer of korter dan 9 maanden?

Als het langer dan 9 maanden is, dan is het nummer vervallen en moet je een nieuwe prepaid simkaart kopen.

Reputatie 7

Hallo @Bi Bi, welkom bij ons op het forum. Misja zit al in de juiste richting, maar het zit net iets anders. Een prepaid nummer moet minimaal een keer per 6 maanden gebruikt (bellen of sms’en) of opgewaardeerd worden, anders wordt er een herinnering gestuurd. Na die herinnering is er 90 dagen de kans om het tegoed op te waarderen. Als dat niet gebeurt, vervalt het nummer en kunnen we deze niet meer herstellen. Dit wordt bij 'Hoelang is mijn Prepaid-tegoed geldig?’ ook uitgelegd op onze website over het opwaarderen

Je zegt dat het nummer niet bekend is, dat kan betekenen dat het nummer niet meer actief is. Zou je het bewuste 06-nummer en het bijbehorende sim-kaartnummer aan jouw forumprofiel kunnen toevoegen?

Reputatie 7

Hoi @Bi Bi, ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat dat betekent dat het inmiddels duidelijk is geworden. Als dat niet zo is weet je me te vinden, dan kijk ik met je mee.

Sorry voor de late reactie. Het is uiteindelijk wel gelukt om op te waarderen

 

Reputatie 7

Geen probleem, ik ben blij dat het gelukt is @Bi Bi :slight_smile:

Als we nog iets voor je kunnen doen kan je altijd een nieuw topic aanmaken.