Vraag

Opwaardering sim verlenen prepaid

  • 19 November 2019
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Hallo ik woon sins January in amerika en heb mijn abonnement overgezet naar een prepaid abonnement en ik kreeg vandaag een bericht dat ik mijn beltegoed 5 maanden niet heb gebruikt en als ik langer zou wachten dat ik mijn telefoonnummer zou verliezen Of geblokkeerd zou worden er is mij verteld als ik mijn beltegoed opwaarderen dat ik dan een extra 6 maanden mijn telefoon kan gebruiken Ik heb €10 overgemaakt en mind einddatum staat nog steeds op 12 december Klopt dit of gaat er enige tijd overheen voordat de einddatum wordt verlengd of had ik iemand moeten bellen voordat ik mijn beltegoed heb opgewaardeerd vriendelijke groet Jasper


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Jasper 0172588702 Welkom op het Forum, goed dat je hier je vraagt stelt. 

Inderdaad met prepaid is het van belang dat je 1x per 6 maanden iemand bellen ander wordt het nummer geblokkeerd. Overlaten heet overigens gaan geen nut, er moet een bel verbinding zijn. 
Als de simkaart geblokkeerd is dien je eenmalig beltegoed op te waarderen. Hier heb je 3 maanden de tijd voor, dus TOT 9 maanden. Hierna is de simkaart vrijgegeven en ben je het nummer kwijt.  

Aangezien je eergisteren het bericht hebt ontvangen kan je dus nog gewoon iemand bellen ter voorkoming van blokkade. Zodra je prepaid weer naar postpaid (abonnement) gaat (mits KPN) Krijg je je beltegoed gewoon weer op de rekening gestort.

Fijne dag!

Reputatie 7
Badge +17

@Jasper 0172588702 
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer