Beantwoord

Opwaderen via 1244 lukt niet

  • 3 February 2019
  • 6 reacties
  • 1445 keer bekeken

Reputatie 1
Als ik bel naar 1244 en naar het menu opwaarderen ga geeft het bandje aan dat er een storing is. Dit is nu al bijna een maand. Weet iemand hoe dit zit!
icon

Beste antwoord door PeterG 4 February 2019, 17:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Veghel, welkom hier. Heb jij je nummer wel goed geregistreerd zoals dat hier staat aangegeven? Zo ja, zou je ook je prepaid nummer willen toevoegen aan je profiel?
Kun je er überhaupt nog mee bellen?

Niet geregistreerd? Waardeer dan op middels beltegoed via supermarkt, Primera, Bruna e.d.
Reputatie 1
Ja hoor, nummer al jaren in bezit en kan gewoon gebeld worden. Kan alleen niet opwaarderen omdat ze steeds een storing hebben. ( zeggen ze dan op het automatisch bandje).
Reputatie 1
Ik weet niet of er wat veranderd is dit jaar maar vorig jaar kon ik gewoon bellen en dan via de bank opwaarderen.
Ja hoor, nummer al jaren in bezit en kan gewoon gebeld worden. Kan alleen niet opwaarderen omdat ze steeds een storing hebben. ( zeggen ze dan op het automatisch bandje).
Nee, dat bedoel ik niet. Kun je nog zélf bellen?

En opwaarderen kan wel, alleen kennelijk even niet via deze route.

Maar je kunt dus ook tegoed krijgen bij genoemde zaken. En via https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm .
Reputatie 1
Oké via de site is het wel gelukt.