Beantwoord

Opzoeken Prepaid verbruik

  • 19 January 2020
  • 6 reacties
  • 168 keer bekeken

Bij het aanschaffen van een nieuwe gsm heeft mijn vrouw eea uitgeprobeerd maar werd er wel  ca 40€ van het tegoed afgeschreven…. Deze kosten kan ik niet vinden noch door mij   te verklaren …..

NB :  Dit  toestel  niet geregistreerd bij  KPN. 

Weet  iemand mogelijk   waar deze te vinden zijn en hoe dat mogelijk is??

 

mvgr   ad

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 January 2020, 11:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@ad donkers 

Heeft ze alle internetopties uitgezet? 

Ik wil in ieder geval aanraden om de KPN Prepaid App te downloaden en installeren. Hierdoor krijg je meer inzicht in je verbruik. En wanneer je prepaid internet gebruik zónder bundel kan het helaas snel gaan.
 

Reputatie 6
Badge +6

Dat inderdaad.

Kans is groot dat het door 4G vebruik komt, een smartphone verbuikt ook op de achtergrond internet, zelfs als je het niet actief gebruikt.

Als je dat niet wilt moet je mobiel internet via je smartphone uitschakelen, je kan dan geen kosten meer maken, maar bv via je wifi verbinding kan je nog wel (gratis) internetten.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @ad donkers, je vrouw heeft een nieuwe telefoon begrijp ik, en ze heeft wat dingen uitgeprobeerd. Wat naar dat er ineens €40 aan tegoed verdwenen is.

Noordzee en Misja hebben je al van goede uitleg en tips voorzien zie ik. Ik sluit me hier helemaal bij aan. Als tegoed heel snel verdwijnt, komt dit vrijwel altijd doordat er een dataverbinding (4G) aan gestaan heeft. Om inzicht in het tegoed te krijgen kan je de Prepaid App installeren, en daarnaast zou je vrouw kunnen overwegen om mobiel internet uit te schakelen. Dan kan het niet ongemerkt aan blijven staan, waardoor langzamerhand het tegoed op gesnoept wordt.

Dag KPN  adviseurs +

 

Allemaal  DANK voor de  bijdragen !

Wellicht is het toestel zo afgeleverd met  internet/ data aan ! Zo hebben we weer onwetend  flink  wat  lesgeld betaald ! Terughalen heeft geen zin dus teluit  de winst .  

 

gr  ad 

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan, ik begrijp dat het mobiele netwerk (internet optie) inmiddels is uitgezet? 

 

Dag Forumleden,

 

Dank  en nu is alles weer onder controle hopelijk voor langere tijd,

 

 

mvgr   ad donkers Valkenswaard