Beantwoord

Oude simkaart vervangen door nieuwe, maar website geeft aan met dit telefoonnummer niet mogelijk

  • 15 June 2021
  • 1 reactie
  • 108 keer bekeken

Zojuist via de website een nieuwe simkaart proberen aan te vragen. Mijn huidige is al heel oud. Netjes telefoonnummer, simkaart nr en puk ingevoerd, maar krijg nu een melding dat dit niet kan voor het geselecteerde telefoonnummer. Wat kan ik nu doen???

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 16 June 2021, 13:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @FrankVanSchagen, welkom op ons forum!
Als het via de site (https://www.kpn.com/vervangjesimkaart) niet lukt kun je hiervoor het beste met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service.
Mijn collega's daar kunnen ook een nieuwe voor je aanvragen.
Als je een winkel in de buurt hebt kun je het natuurlijk ook daar regelen!