Beantwoord

Overstap prepaid naar abonnement

  • 27 August 2019
  • 2 reacties
  • 188 keer bekeken

Hallo!
Afgelopen maandag is mijn nummer van Vodafone prepaid overgezet naar KPN (nummerbehoud). Alleen gaat mijn abonnement bij KPN pas volgende week in. Nu zit ik zonder beltegoed of abonnement, dit betekend dat ik komende week niet kan bellen of SMSEN, hoe moet dit nu in deze week zonder beltegoed /abonnement?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 August 2019, 15:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Murl, welkom! Heb je inmiddels al op een andere manier contact met ons gehad? Zo niet, heb je een rechtstreeks nummerbehoud naar een KPN abonnement aangevraagd? In dat geval zou de Prepaid van Vodafone het moeten blijven doen totdat het KPN abonnement ingaat. Je hebt niet handmatig ook je Vodafone Prepaid opgezegd? Dat gaat namelijk automatisch. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik wat er aan de hand is.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat je er inmiddels uitgekomen bent. Mocht je nog hulp wensen, laat je het me dan weten?