overstappen prepaid naar abonnement

  • 22 augustus 2013
  • 2 reacties
  • 5176 keer bekeken

van de week ben ik gebeld door een medewerker van KPN om mijn prepaid om te zetten naar abonnement, dit kon snel en vlekkeloos.....

echter na alles te hebben ontvangen (Iphone5 en nano kaart) blijkt dat het 10 dagen gaat duren......

nu werkt mijn prepaidkaart niet meer en ik vertrek morgen naar het buitenland.

De medewerker van klantenservice verteld dan zonder blikken of blozen dat dit 10 dagen duurt en het maar niet anders is......

Als ik dit geweten had vooraf had ik het niet op dit moment gedaan.

alexander


2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Als je prepaidkaart niet meer werkt is wellicht je abonnement al in werking getreden. Je kan dit testen door met je nano sim iemand te bellen. Kom je prepaid nummer tevoorschijn bij de gene die je belt is je abonnement al in werking gezet.

Hoi Jeroen,

Bedankt voor je bericht.

Mijn nieuwe (nano)sim heeft geen netwerk, dus die is nog niet actief.

Reageer