Beantwoord

Overstappen van prepaid naar abonnement

• 29 september 2018
  • 2 reacties
  • 535 keer bekeken

Hallo, ik wil graag overstappen van een KPN Prepaid (geen abonnement) naar een Simpel abonnement (inc mb's enzo) . Ik wil graag kiezen voor nummerbehoud, ik kan via simpel de nieuwe simkaart binnen 2dagen krijgen. maar hoelang duurt het voordat ik het daadwerkelijk kan gebruiken? (met het overzetten van het nummer enzo)
Hoeland duurt het stopzetten van mijn prepaid en overzetten van mijn nummer?
alvast bedankt 🙂
icon

Beste antwoord door Vikash 30 september 2018, 15:16

Goedemiddag @SidneyD03. Het is mogelijk om het prepaid nummer mee te nemen naar een mobiel abonnement bij KPN. Dit kan al op korte termijn ingaan. Op deze pagina kan je alvast bekijken welke abonnementen we aanbieden. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik vragen of één van onze mobiele experts telefonisch contact met jou wil opnemen om dit verder in orde te maken en eventuele andere vragen te beantwoorden.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @SidneyD03. Het is mogelijk om het prepaid nummer mee te nemen naar een mobiel abonnement bij KPN. Dit kan al op korte termijn ingaan. Op deze pagina kan je alvast bekijken welke abonnementen we aanbieden. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik vragen of één van onze mobiele experts telefonisch contact met jou wil opnemen om dit verder in orde te maken en eventuele andere vragen te beantwoorden.
Reputatie 7
Badge +17
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer