Beantwoord

overzicht dataverbruik prepaid

  • 16 August 2019
  • 6 reacties
  • 681 keer bekeken

Mijn dochter heeft KPN prepaid gekregen en ik heb dat gisteren tot 10 euro opgewaardeerd. Zij heeft voor 1,62 gebeld/ge-smst en nu heeft ze nog maar 2,91 tegoed??? Is het missende bedrag dataverbruik? Ze had 4G uitstaan. Hoe kan ik dit terug zien?
icon

Beste antwoord door Marina_ 18 August 2019, 12:37

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
De enige manier om inzicht te krijgen in het verbruik is een MijnKPN account aanmaken en het nummer daaraan koppelen. En dat koppelen kan alleen door middel van het ontvangen van een sms.
Beste Noordzee,
Dat heb ik al gedaan. Daarin zie ik wat zij gebeld heeft en welke sms-jes zij gestuurd heeft. Daarbij staat dus dat er voor 1,62 verbruikt is. Waar is dan de rest van het bedrag gebleven? Ik neem aan dat dat dan toch dataverbruik is, ook al stond dat uitgeschakeld.
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +28
Ik adviseer jou om dat plaatje hierboven weg te halen i.v.m. die telefoonnummers.
Ik kan/wil er niets mee, maar het is beter om dit niet in het openbaar te plaatsen.

Ik ben bang dat de rest van het saldo is opgegaan aan dataverbruik.

Ook als 4G uitstaat, kan er vaak toch nog internet worden verbruikt.
Denk dan aan b.v. aan het updaten van apps.
Die opties moeten ook allemaal uitstaan.

In mijn telefoon kan ik op vier verschiilende plekken een instelling vinden die ik apart uit moest zetten voor dataverbruik.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Sab27, Welkom op het forum. Hoe het zit, zoek ik graag uit. Zou je het 06-nummer en simkaartnummer van de aansluiting willen toevoegen aan je forumprofiel? Zowel het mobiele nummer als simkaartnummer kun je plaatsen onder klantnummer mobiel. (deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Sab27, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer