Beantwoord

Pas de registratievoorwaarden extra tegoed aan

• 27 juli 2016
  • 1 reactie
  • 94 keer bekeken

Heb een prepaid-SIM kaart gekocht voor mijn werk, om het extra tegoed van €7,50 te ontvangen moest ik verplicht mijn gegevens invullen, nou maakt me dat niets uit. Hetgeen wat me wel uitmaakt is dat ik mij verplicht moet accepteren dat KPN mij mag benaderen met commerciële acties. Wanneer ik liever geen e-mails wil ontvangen van KPN kan ik contact opnemen met de klantenservice.

Wat is dit voor onzin? Waarom kan ik niet gewoon aanvinken of ik hier wel/geen interesse in heb zoals bij (bijna) elke andere website waarin je je moet registreren met je e-mailadres? Op deze manier moeten jullie klanten, de mensen waaraan jullie dus geld verdienen, extra stappen ondernemen om niet lastig gevallen te worden met ongewilde commerciële acties.

Dus, plaats gewoon het vinkje van wel/niet, dat kan mensen die hier geen interesse in hebben een hoop gedoe besparen.

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid.

Mvg,

Mark
icon

Beste antwoord door Cindy_ 27 juli 2016, 13:52

Hallo @Mark1992, welkom op het forum!

Bij veel bedrijven zijn er voorwaarden verbonden aan acties en het aangaan van overeenkomsten. Zo ook bij ons. In dit geval kun je kiezen. Je kunt eventueel contact opnemen met de Klantenservice hierover. Je kunt er ook voor kiezen om je niet te registreren en dan ontvang je geen € 7,50 beltegoed. Het registreren is niet verplicht. De voorwaarden zoals deze van toepassing zijn, worden niet gewijzigd.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +23
Hallo @Mark1992, welkom op het forum!

Bij veel bedrijven zijn er voorwaarden verbonden aan acties en het aangaan van overeenkomsten. Zo ook bij ons. In dit geval kun je kiezen. Je kunt eventueel contact opnemen met de Klantenservice hierover. Je kunt er ook voor kiezen om je niet te registreren en dan ontvang je geen € 7,50 beltegoed. Het registreren is niet verplicht. De voorwaarden zoals deze van toepassing zijn, worden niet gewijzigd.

Reageer