Beantwoord

PayInfo deblokkadeslot

ik heb een vraag ik wou laats mijn eenmalige sms diensten aan zetten oftewel betalen met sms deblokkeren maar er stond [de deblokkande slot is actief] wat moet ik nu doen?

want mijn betalingen met sms werken niet:(

Admin: onderwerp aangepast i.v.m. betere vindbaarheid.

https://

icon

Beste antwoord door Bart_ 8 november 2017, 16:14

Hallo en dank je wel voor je privébericht. Ik heb het één en ander inmiddels voor je verwerkt!

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi marjo, welkom op het forum! Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan help ik je hier mee verder 🙂
Heb ook een deblokkadeslot. Hoe krijg ik dit eraf?
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Mark, welkom op het forum! Ik zie dat we je bericht gemist hebben. Is je deblokkadeslot er inmiddels af?
Hi, Ik heb het zelfde probleem. Ik zou ook graag de deblokkadeslot er af willen als het kan
Reputatie 7
Badge +23
Hoi Tim, ik kan je hier vast wel bij helpen. Reageer je op m'n privébericht?
Hier hetzelfde probleem. Kan iemand mij helpen?
Reputatie 7
Badge +18
Hallo en dank je wel voor je privébericht. Ik heb het één en ander inmiddels voor je verwerkt!
Reputatie 7
Badge +18
Ha Dorien! Dat kan ik zeker. Ik ga je zodadelijk een privébericht sturen, omdat ik enkele gegevens van je nodig heb. Wil je daarop reageren? En nog van harte welkom op het Forum, trouwens!
Hi,
Ik wil ook graag mijn deblokkadeslot verwijderen voor eenmalige sms-diensten. Kunnen jullie helpen?
Groet,
Dorien
Reputatie 7
Badge +27
Hey Anton, ik heb nog geen reactie gehad. Is het gelukt om via andere weg het blokkadeslot te verwijderen? Zo niet, reageer alsnog op mijn privébericht dan help ik je verder.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Anton, welkom op het forum! Ik begrijp uit je bericht dat je een deblokkadeslot actief hebt staan. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens, dan help ik je hiermee.
Ben je inmiddels via een andere weg geholpen, ? Daar ga ik op dit moment vanuit. Als ik nog wel iets voor je kan doen, laat me dat dan vooral weten 🙂

heb een blokkadeslot!:?
Hoe krijg ik die er nu weer af, anders moet ik wachten tot maandag
Ben je inmiddels via een andere weg geholpen, ? Daar ga ik op dit moment vanuit. Als ik nog wel iets voor je kan doen, laat me dat dan vooral weten 🙂

heb een blokkadeslot!:?
ik heb een blokkadeslot, hoe moet dat eraf?
Reputatie 7
Badge +23

Reputatie 7
Badge +23
; in dat geval ontvang je zo een privébericht van me met de vraag om je gegevens. Beantwoord je die? Dan help ikj e verder. 

Trouwens; welkom op het forum! 

Hallo!

Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem. Zou iemand mij kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Hulpgezocht,

Ik heb geen bericht meer van je gekregen, daarom ga ik ervan uit dat het is opgelost. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +27
Beste HulpGezocht,

Welkom op het forum! Ik kan je hier zeker hulp bij bieden. Wil je mij in een privébericht je 06-nummer, achternaam en ter verificatie de postcode + huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer sturen? Ook wil ik graag weten of je de eenmalige diensten, de abonnementsdiensten of beide wil blokkeren. 

Reageer