Beantwoord

Per ongeluk *142*009# gebeld en bundel gedeactiveerd.

  • 24 March 2019
  • 10 reacties
  • 607 keer bekeken

Ik heb per ongeluk *142*009# gebeld toen is mijn bundel uit hoe kan ik het weer activeren en als het niet meer kan waar is mijn beltegoed gebleven ??

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 25 March 2019, 14:35

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Op deze KPN service pagina (link) staat de onderstaande informatie, hopelijk helpt dit:
Succes!

Ja maar die wil ik weer activeren en het werkt niet dus ik heb een nieuwe gekocht maar die werkt ook niet
Reputatie 7
Badge +21
Dan zal je moeten wachten, tot een KPN moderator hier reageert. Als KPN klant kan ik je verder niet helpen.

Zou je alvast jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, 06-nummer?
Dat laatste kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen. Deze pers. gegevens zijn daar alleen door moderators en jezelf in te zien.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Mido_0193, Je hebt per ongeluk *142*009#, hoe kan dat? Als je jouw 06-nummer en simkaartnummer toevoegt aan je forumprofiel kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen(de gegevens in je forumprofiel zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
@Marina_ ja ik dacht dat het erbij hoort toen heb ik het gevoerd en ik heb mijn gegevens ingevuld
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Mido_0193, Ik mis het simkaartnummer nog. Zou je dit nummer nog willen toevoegen aan je forumprofiel? Dan kan ik daarna bekijken wat ik voor je kan betekenen.
@Marina_ goedemorgen bedoelt u de telefoon nummer dan staat ie er all en als het niet zo waar kan ik de simkaart nummer vinden?
Reputatie 7
Badge +19
Het telefoonnummer heb ik gezien, daarnaast heb ik het simkaartnummer nodig ter verificatie. Het simkaartnummer kun je opvragen op je toestel.

Om op een Android toestel (Android versie 4.1 of hoger) je simkaartnummer op te vragen, doorloop je de volgende stappen:
  1. Download vanuit Google Play de app 'SIM Card' van 'gsmdev'
  2. Start de app op en open het tabblad 'Information'
  3. Je simkaartnummer staat vermeld bij 'SIM Card serial number (ICCID)'
Op een Apple toestel kan je het simkaartnummer opvragen zonder hiervoor een app te installeren. Dit doe je als volgt:
  1. Ga naar 'instellingen'
  2. Kies 'algemeen'
  3. Tik op 'info'
  4. Bij 'ICCID' staat je simkaartnummer
Op een Windows toestel kan je het simkaartnummer opvragen zonder hiervoor een app te installeren. Dit doe je als volgt:
  1. Ga naar 'instellingen'
  2. Kies 'Netwerk en internet'
  3. Kies 'Mobiel netwerk & simkaart'
  4. Tik op de naam van je mobiele provider.
  5. Kies 'Geavanceerd'
  6. Bij 'SIM ICCID' staat je simkaartnummer.
Aan de hand van deze informatie gaat het je vast lukken om het simkaartnummer op te vragen en toe te voegen aan je forumprofiel.
Reputatie 7
Badge +21
En anders staat het simkaartnummer toch ook afgedrukt op ….. de simkaart? 🤔
Of op het plastic kaartje, waar ook de PUKcode op staat.
Reputatie 7
Badge +19
@RBxx, ook dat is een mogelijkheid 🙂 Ik heb geen reactie meer van je gezien @Mido_0193. Mocht je later nog vragen hebben, laat het dan vooral weten!

Reageer