Beantwoord

Persoonsgegevens Prepaid

  • 16 March 2019
  • 4 reacties
  • 103 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemorgen, mijn vrouw en ik hebben beiden een smartphone met prepaid. We willen overstappen op abonnement. Waar kan ik zien hoe de tenaamsteling van beide prepaidovereenkomsten is geregeld? Lijkt me mogelijk relevant voor de kortingen die te verkrijgen zijn.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 17 March 2019, 18:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Goedemorgen, mijn vrouw en ik hebben beiden een smartphone met prepaid. We willen overstappen op abonnement. Waar kan ik zien hoe de tenaamsteling van beide prepaidovereenkomsten is geregeld? Lijkt me mogelijk relevant voor de kortingen die te verkrijgen zijn.
Hallo @H. K. ,
Een prepaid-aansluiting is in principe anoniem, dat vinden sommigen een voordeel.
Er is dus geen tenaamstelling.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi H, welkom hier. Jan-D legt dit goed uit. Prepaid is in principe anoniem behalve als je zelf je naam hebt ingevuld in Mijn KPN. Tijdens het afsluiten van een abonnement wordt dit apart ingevuld op basis van je ID/paspoort/rijbewijs. Dit heeft verder geen invloed op een eventueel abonnement of kortingen. Voor de kortingen is het van belang dat de abonnementen op hetzelfde adres staan, verder niets. Weet je zo voldoende of heb je nog hulp nodig? Laat het me weten. 🙂
Reputatie 1
Dankjewel Jan en Alex, dit heeft me geholpen. Dat het adres bepalend is voor eventuele kortingen had ik me onvoldoende gerealiseerd, maar is natuurlijk logisch.
Reputatie 7
Badge +24
Fijn om te lezen. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.