Vraag

Pincode mobiel opwaarderen prepaid app

  • 18 February 2020
  • 3 reacties
  • 281 keer bekeken

Het bestellen van een bundel via de prepaid app lukt niet meer, ik blijf hangen bij de pincode. Eind 2018 heb ik € 0,01 overgemaakt om dit mogelijk te maken en toen ging dat prima. Nu wil ik weer via de app een bundel aanschaffen en zag dat bij automatisch betalen mijn bank niet geselecteerd stond. Weer € 0,01 overgemaakt om te activeren en nu zit ik met dat pincodeprobleem. 
In het eerste afschrift stond die code keurig vermeld, dat waren 4 cijfers en nu moet ik een 5-cijferige code invoeren maar hoe kom ik daaraan?

 

Ik heb nog één poging over om de juiste code in te voeren...

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Wil je het eens proberen met de pincode van de prepaid app zelf, MvE? Die is toch ook 5 cijfers? 

Hi Erik,

 

Voor de prepaid app heb ik geen pincode, alleen voor de Mijn KPN app. En die is 4 cijfers.

Reputatie 7
Badge +30

Ah, excuus, dan was ik daarmee in de war. Ik heb even verder gekeken, en je kunt via de instellingen in de app je pincode wijzigen of resetten. Wil je dat eens doen? Ik verwacht dat het daarna moet lukken om een bundel te bestellen.