Beantwoord

Pincode nieuwe prepaid-simkaart klopt niet

  • 22 July 2021
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Hoi,

Ik heb een nieuwe simkaart KPN ontvangen, Als ik de kaart wil activeren, word de de vraag gesteld om een pincode in te voeren. De bijgeleverde pincode is 0000, maar helaas werkt deze code niet. Wie kan mij helpen?

Groetjes Kees.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 July 2021, 20:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Kees van Z . Welkom op het forum.

Gaat dit om prepaid? Of heb je een abonnement? Bij prepaid zou het inderdaad 0000 moeten zijn. 

Kun je wat meer vertellen over de context? Heb je zelf een nieuwe kaart aangevraagd?

 

Badge

Hoi moderator,

Ik heb hetzelfde probleem als Keesvanz..ik kan daar nog aan toevoegen dat ik allerlei andere code,s heb geprobeerd tot ik volgens de theorie op de vraag om de pukcode zou stuiten maar ik kom dan steeds weer uit bij dat ik een noodgeval nummer moet invullen.

Het gaat om een prepaid simkaart in mijn vorige smartphone.

Hoi @tuf-tuf . Lastig lastig. 

Kun je uitleggen hoe je precies te werk gaat. Stap voor stap? En waar het dan mis gaat.