Beantwoord

Pincode voor opwaarderen

  • 25 February 2020
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik ben eenĀ  oude telfortklant. Probeer al maanden mijn betalingsgegevens in te voeren om een pincode te ontvangen waarmee ik kan sms opwaarderen. Al meerdere malen 0,01 betaald, nooit pincode ontvangen. Hoe kom ik hiermee verder?

icon

Beste antwoord door PeterG 3 March 2020, 13:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @mienekepuus, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Bij de afschrijving van de cent staat ook geen pincode? Of is deze ook niet afgeschreven? Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer? Dan kijk ik ook eens met je mee.Ā 

Hallo Marcia, ik heb mijn forumprofiel aangevuld met mijn 06 nummer. Moet ik nog iets anders ondernemen? groetjes

De pincode wordt, zoals Marcia al vermeld, dan op je bankafschrift getoond. Bij de 1 cent afschrijving.

Pssst. Wat is er makkelijker dan even een opwaardeerbon bij de kassa v.d. super te kopen als je er toch bent?

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor het aanvullen van je profiel! Het is inderdaad nog wel belangrijk om te weten of de pincode niet vermeld wordt bij de afschrijving. Wat staat daar dan wel bij?

Ā 

@PeterGĀ als ik naar mezelf zou kijken: ik bedenk dat soort dingen altijd op momenten dat de winkel net dicht is of het hard regent ofzo:sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, @mienekepuus. Is het nog gelukt? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?