Vraag

Pincode wijzigen in prepaid app

  • 25 February 2021
  • 3 reacties
  • 219 keer bekeken

Wanneer ik aangeef in de prepaid app dat ik mijn pincode wil wijzigen geeft de app aan dat dit 0,01 cent kost. Prima, maar wanneer ik dan via Ideal naar mijn bank ga  kost het ineens 10 euro. Dat is toch een beetje teveel van het goede. Ik neem aan dat dit niet klopt, daarom geannuleerd. Maar nu kan ik dus mijn pin niet wijzigen en kan ik de door mij gewenste bundel (dagbundel) niet aanvragen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Holmes144! Dat je 10 euro moet betalen, hoort natuurlijk niet. Krijg je dit nog steeds te zien? Installeer de Prepaid app anders opnieuw. Vermoedelijk lost dit het euvel op. 
Laat maar weten als je er niet uitkomt. 

Helaas, ook na herinstallatie blijft hij 10 euro aangeven... (via IDEAL bij 2 banken geprobeerd)

Reputatie 7
Badge +17

Ooh wat ergg.. Ik zal het voorleggen aan de beheerders. Zij gaan er dan mee aan de slag. Kun je jouw gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Telefoonnummer en simkaartnummer is al voldoende. Dan kan ik een voorbeeld meesturen, zodat ze het kunnen onderzoeken.