Beantwoord

pre paid in gps tracker opwaarderen

  • 19 October 2020
  • 3 reacties
  • 641 keer bekeken

goede morgen,

Ik heb 3 prepaid kaarten , 2 zitten in een gps tracker, 1 in het toestel van mijn moeder die verweg woont en nauwelijks kan zien. Tot voor kort kon in deze kaarten gewoon vanaf de PC opwaarderen. Het lijkt er op dat deze functie niet meer bestaat. Het kan alleen als je een telefoon met de juiste simkaart bij de hand hebt. Twee kaarten zitten ergens verstopt in een auto, de andere ligt verweg en mijn moeder kan de verificatie code niet lezen.

Hoe kan ik mijn simkaarten weer op afstand opwaarderen?

m.vr.gr. Dick

icon

Beste antwoord door Misja20 19 October 2020, 10:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Je kan dat doen via: https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm

Let wel op, via sommige browsers laad het opwaardeer gedeelte niet goed, via browser google Chrome werkt de pagina wel sowieso goed.

Overigens kan het voor je moeder wel handig zijn, als je zelf op je eigen smartphone de KPN Prepaid app installeert, je moet dan inderdaad wel 1 keer een verificatie code invoeren, eventueel dat iemand anders voor haar die kan oplezen, of dat je het zelf doet wanneer je bij je moeder bent.

Via de app kan je namelijk ook het beltegoed opwaarderen en zelf controleren hoeveel beltegoed er nog beschikbaar is, en zelfs eventueel een bundel activeren, mocht dat nodig zijn.

Maar voor nu, zou je gewoon al je simkaarten via bovenstaande link moeten kunnen opwaarderen.

hartelijk dank, gelukt!

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @Dashoek! Welkom op het KPN Forum :grin:

 

Goed om te horen dat het inmiddels gelukt is. @Misja20 bedankt voor je hulp :raised_hands_tone3:

Reageer