Vraag

pre pay mobiel sms berichten verstuurd naar huistelefoon

• 9 november 2017
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

hoe is het mogelijk dat iemand sms berichten heeft verstuurd vanaf mijn mobiel naar mijn huis telefoon terwijl ik mijn mobiel in mijn jaszak had?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste board

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Leon, dat is inderdaad vreemd. Zie je de verstuurde sms'jes wel in je sms-app terug? Dan is het misschien mogelijk dat er even geen bereik was en de berichten later zijn verstuurd. Komt de inhoud van de sms'jes je wel bekend voor?
ik heb nog een oud mobieltje, geen smartphone, op mijn mobiel stonden bij "verzonden"een 60 tal berichten met als tekst mijn handtekening en het nummer van mijn huis telefoon., dus kreeg ik van kpn doorlopend een melding van "er is een sms bericht voor u
Reputatie 7
Badge +28
Wat bizar! Ik ben een beetje aan het gissen, maar het klinkt alsof er iets op de mobiel verkeerd is gegaan waardoor de sms maar verstuurd bleef worden. Ik moet bekennen dat ik dit niet eerder heb gehoord. Hou in de gaten of dit vaker gebeurt. Als dat zo is lijkt het me een goed idee het toestel een fabrieksreset te geven.

Zit het mobiele abonnement/prepaidnummer ook bij KPN overigens?
ja het prepaid nummer zit bij kpn, maar het gekke is dat mijn tegoed niet is verbruikt, dus geen finaciele reden om zoiets te doen, ik was wel de zondag middag dat die smssen verstuurd zijn in een druk bezocht partycentrum, ik had de mobiel in mijn binnenzak en maar wel op het sleuteltje voor het vrijgeven..
er stond maar eenpaar euro beltegoed op maar dan toch zo,n 60 dezelfde berichten verstuurd..
Reputatie 7
Badge +28
Kun je mij het prepaid nummer sturen in reactie op mijn privébericht? Dan kijk ik dat aan onze kant ook na. Als het maar één keer is verstuurd lijkt dit een fout in het toestel te zijn. Als het meerdere malen is verstuurd laat ik dit verder onderzoeken. Ben benieuwd!

Reageer