Prepaid 7,50 extra beltegoed nog niet ontvangen

• 2 februari 2016
  • 6 reacties
  • 214 keer bekeken

Hallo, ik heb vandaag een prepaid simkaart gekocht en nu staat daar op te lezen 2,50 gratis beltegoed ontvang je op je simkaart, 7,50 ontvang je na registratie.

Ik ben geregisteerd en heb een kpn account aangemaakt om de gegevens in te vullen om dat gratis beltegoed te kunnen ontvangen.

Ik heb nog de 2.50 beltegoed of de 7.50 na de vragen in gevuld te hebben gekregen.

Als ik de vragen heb in gevuld en ik verstuurd die dan krijg ik te zien. Dat het verwerkt is echter als ik een sms bericht naar 1266 stuur met daar in SALDO dan krijg ik de medeling dat mijn bel tegoed 0,00 is dus er is niets bij geschreven

defisker

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

6 reacties

Reputatie 7
Heb je er al mee gebeld , ge sms't of geïnternet? Dan is je 2,50 al op denk ik.

Check je standaard tegoed via *101# en je (7,50) bonustegoed via *107#.

Zie ook dit topic.

Hallo PeterG

Ik heb de 7,50 extra bel tegoed nog steeds niet ontvangen ook is mijn 2,50 beltegoed nog niet op want er stond vanmorgen nog 1,66 bel tegoed. Als ik *107# doe dan geeft hij ook aan dat er geen bonus tegoed is bij geschreven

Alcatraz

Reputatie 7
Okee. Ik was door deze zin sterk in de indruk dat ook je 2,50 op/weg was:

Ik heb nog de 2.50 beltegoed of de 7.50 na de vragen in gevuld te hebben gekregen.

Het lijkt me wel raadzaam 'spoedig' gewoon op te waarderen. Van die 7,50 kun je nml geen internetbundels aanschaffen bv.

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum van KPN! Wat leuk dat je een prepaid van ons hebt aangeschaft. Welkom als klant bij ons! Het kan 2 werkdagen duren voordat je je extra beltegoed ontvangt na registratie. Als je vrijdag nog geen registratietegoed hebt, trek dan even aan de bel bij me. Dan help ik je daar verder bij 🙂

Hallo Cindy 

Ik heb de € 7,50 aan extra bel te goed nog niet ontvangen. Dit had er als het goed is afgelopen vrijdag bij moeten wezen.

Ik hoor graag hoe het nu verder gaat of wat ik verder moet doen

Alcatraz

Cindy_ schreef op 2 feb '16 om 18:24u
@Alcatraz; welkom op het forum van KPN! Wat leuk dat je een prepaid van ons hebt aangeschaft. Welkom als klant bij ons! Het kan 2 werkdagen duren voordat je je extra beltegoed ontvangt na registratie. Als je vrijdag nog geen registratietegoed hebt, trek dan even aan de bel bij me. Dan help ik je daar verder bij Smiley Vrolijk

Reputatie 7
Badge +24
; dan help ik je verder! Beantwoord je mijn privébericht die je zo ontvangt? 

Reageer