Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

prepaid-aansluiting werkt nog niet. Allen noodoproepen

Reputatie 1
Badge
Ik heb een nieuwe simkaart van KPN
Mijn oude nummer heb ik overgenomen op de nieuwe kaart
Nou heb ik van alles geprobeerd zoals sim activeren,aan en uitzetten en netwerk instellen
maar hij doet het niet
Wat kan ik er nog meer aan doen?
Ps Moet ik nu beltegoed van KPN kopen?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marcia_ 10 januari 2018, 19:51

Bedankt voor je reactie! Het 06-nummer en het simkaartnummer zijn beiden niet actief bij KPN. Misschien een gekke vraag, maar weet je zeker dat het een KPN kaartje is? Heb je deze in een winkel gekocht? Of online via onze website? Staat er een datum op de verpakking waarvoor de kaart geactiveerd moet worden? Ik zou met de kaart even teruggaan naar het verkooppunt, want deze is voor zover ik kan zien, defect.

Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 6
Badge +23
Hallo @y.celen, welkom en sorry voor de late reactie. Wat vreemd dat het niet werkt! Normaliter doet de nieuwe simkaart het meteen. Hoe heb je deze nieuwe kaart gekregen? Als je reageert op mijn priv├ębericht , dan help ik je er graag verder mee.
Reputatie 6
Badge +23
Bedankt voor je reactie! Het 06-nummer en het simkaartnummer zijn beiden niet actief bij KPN. Misschien een gekke vraag, maar weet je zeker dat het een KPN kaartje is? Heb je deze in een winkel gekocht? Of online via onze website? Staat er een datum op de verpakking waarvoor de kaart geactiveerd moet worden? Ik zou met de kaart even teruggaan naar het verkooppunt, want deze is voor zover ik kan zien, defect.
Reputatie 1
Badge
hoe moet ik kpn prepaid sim activeren

Admin: berichten samengevoegd
Reputatie 1
Badge
hoi marcia
ik zie dat je on line bent
ik heb nagevraagd kaart is goed advies was telefoon op fabriekinselingen te zetten is diet verstaandig?
Reputatie 1
Badge
y.celen schreef:

hoi marcia
ik zie dat je on line bent
ik heb nagevraagd kaart is goed advies was telefoon op fabriekinselingen te zetten is dit verstandig?

Reputatie 6
Badge +23
Dat zou kunnen, maar ik denk eigenlijk niet dat het veel zin heeft. Hou er rekening mee dat je dan ook alles wat er op je telefoon staat, kwijt bent. Krijg je nog steeds 'alleen noodoproepen' in beeld? Wat gebeurt er precies als je een willekeurig nummer belt?
Reputatie 1
Badge
ik kan dus geen nummer bellen
Reputatie 6
Badge +23
Ik zag in een ander topic dat je aangaf van Lyca naar KPN over te zijn gestapt. Daarop heb ik even met onze afdeling nummerbehoud gebeld, maar zij geven aan dat er geen verzoek is binnengekomen om jouw nummer bij Lyca weg te halen. De simkaart die je hebt, lijkt dus nergens aan gekoppeld.

Op welke manier heb je dit nummerbehoud aangevraagd? In een KPN winkel, via onze website of telefonisch?
Reputatie 1
Badge
Hoi ik heb bij Belsimpel de kaart besteld het is een 3in1kaart ik heb de kaart in de nieuwe telefoon gezet met Whatsapp doet het wel nummer is overgenomen maar ik krijg geen toegang met bellen nu heb ik een andere kaart geplaatst doet het ook niet ik heb ook de telefoon gereset ook niet is mijn telefoon niet goed ik weet het niet meer
Reputatie 6
Badge +23
Neem in dat geval even contact op met Belsimpel . Dat kan op verschillende manieren. Er is geen aanvraag tot nummerbehoud binnengekomen, dus het gaat sowieso niet werken bij KPN. Dat Whatsapp het wel doet, klopt. Dat is namelijk alleen gekoppeld aan het 06-nummer en daarvoor maakt het niet uit of die nog actief is of niet. Heb je je Lyca simkaart nog? Werkt die nu nog wel? KPN kan nu niets voor je doen. Je zult opnieuw een verzoek tot nummerbehoud in moeten dienen. Dat kan via Belsimpel, maar je kunt ook bij de KPN winkel langs gaan.

Reageer