Beantwoord

Prepaid activeren in Belgie

  • 11 October 2020
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

ik heb het zelfde ook via bol.com beseld en , als ik het goed lees , moet ik even naar nederland 

om mijn kaart te activeren. 

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 17 October 2020, 15:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Dat heb je helemaal goed. Je moet met het netwerk van de betreffende provider verbonden zijn.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @2Kcontent. Welkom op het KPN Forum. Het klopt dat je met het netwerk in Nederland verbonden moet zijn om jouw prepaid kaartje te activeren. Ik kan nog proberen om het vanuit hier voor jou te activeren. Zou je daarvoor het Simkaartnummer en mobiele nummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @2Kcontent. Welkom op het KPN Forum. Het klopt dat je met het netwerk in Nederland verbonden moet zijn om jouw prepaid kaartje te activeren. Ik kan nog proberen om het vanuit hier voor jou te activeren. Zou je daarvoor het Simkaartnummer en mobiele nummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? Ik hoor graag van je!

Ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!