Vraag

Prepaid App en kopen van bundels vanuit beltegoed

  • 14 February 2020
  • 4 reacties
  • 186 keer bekeken

Hoi,

Ik heb een PrePaid tegoed van ongeveer 40 Euro. Nu wil ik bundels kopen met gebruik van mijn Beltegoed. Dat moet dan via de KPN PrePaid App. Nadat ik “Beltegoed” heb gekozen en mijn Pincode heb ingevoerd gebeurt er vervolgens niets. Ik kan geen bundels kopen vanuit het beltegoed.

 

In de KPN winkel weten ze het niet. Bel maar naar KPN, is het advies. Dus maar bellen: Bij KPN is er een storing van de kennis database. Dus daar ook geen hulp.

 

Met andere woorden: Wat moet ik doen om een bundel vanuit mijn Beltegoed te kopen wanneer de App niet toelaat om dat te doen?

 

Ter info: Ik heb mijn redenen om PrePaid te gebruiken. Ook ik ben voormalig Telfort klant. Bij Telfort werkte bundels kopen vanuit het Beltegoed vlekkeloos.

 

Ik gebruik een Samsung Galaxy S7 met dual SIM card.

 

Dank.

Martin

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@MartTR

Wanneer je voldoende tegoed hebt, zou je uit je 'normale' tegoed gewoon een bundel moeten kunnen bestellen. Echter, je bonus of extra tegoed kan niet gebruikt worden om bundels aan te schaffen. Met dat bonus of extra tegoed kan je bellen, sms'en en internetten. 

Je kunt ook telefonisch een bundel bestellen. Op  onze website staat een overzicht met de codes. Bijvoorbeeld:

Bel/sms Bundel voor € 4,99. Bel *145#

  • 60 minuten/sms
  • NL, EU, Andorra, Noorwegen en Zwitserland
  • Stopt automatisch na 31 dagen

of mobiel internet voor € 9,99. : Bel *147# 

1 GB Bundel voor 

  • 1 GB Internet (25 Mbit/s)
  • NL, EU, Andorra, Noorwegen en Zwitserland
  • Stopt automatisch na 31 dagen

Meer info over gebruik in het buitenland: 

https://www.kpn.com/prepaid/buitenland.htm

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Martin, welkom! Ik denk dat Noordzee op het goede spoor zit hier. Is dat tegoed wat je hebt bonustegoed? Want dan kan je daar inderdaad geen bundels mee kopen. 

Hoi, 

Bedankt voor nuttige reacties. 


Nee, ik probeerde een bundel te kopen via mijn beltegoed en niet via "Bonustegoed”. Ik heb helemaal geen "Bonustegoed” beschikbaar. 

 

Ondertussen heb ik ontdekt dat ik via de KPN website WEL bundels kan kopen vanuit mijn "Tegoed”. Daarbij heb ik ook ontdekt dat je bundels kan activeren via codes zoals *145#. Dus deze manieren werken.

Mijn "klacht” is hierover dat het aanschaffen van bundels vanuit "Tegoed” gewoon niet werkt via de App. En dat zou nou net zo handig zijn, toch?

Groet,

Martin

 

Reputatie 7
Badge +30

Dat is dan inderdaad een ander verhaal, Martin. Fijn dat het in ieder geval wel gelukt is om dan via de website de bundel te activeren. Het zou dan ook zeker via de app moeten kunnen. Zou je de app eens willen verwijderen, je toestel herstarten en de app opnieuw installeren. Als je dan weer een bundel wilt activeren, wil je dan nog eens proberen of het via de app nu wel lukt.