Beantwoord

Prepaid app installeren op Huawei P10 Lite

  • 26 April 2019
  • 10 reacties
  • 1087 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Alles al geprobeerd maar niets werkt. Ik heb een Huawei P10 lite toestel.
Dus, kunnen jullie mij ook helpen?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Haranja 6 May 2019, 18:39

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Haranja, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik zie dat je problemen hebt met het installeren van de prepaid app op jouw Huawei P10 Lite toestel. Kan je aangeven of je precies hetzelfde ervaart, dus na de installatie blijft de app hangen en kan je niet verder naar het overzicht. Klopt dat? Of heb je een andere foutmelding (bijvoorbeeld request was denied for security)?

Wil je in ieder geval aangeven welk besturingssysteem en welke versie hiervan je hebt geïnstalleerd? En daarnaast je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en 06-nummer?
Hetzelfde als de andere melding. Na 2e maal paswoord bevestigen blijft het hangen, en gaat niet veder.
Besturingssysteem is Android 8.0.0
Versie.WAS-TL 10 8.0.0.371 (C636)
Hoop dat dit voldoende informatie is.
Reputatie 7
Badge +21
@Haranja, dankjewel. Ik zou ook graag het 06-nummer waarvoor je hem wil installeren ontvangen. Kan je die toevoegen bij persoonlijke opmerkingen? Dit blijft privé!
Ik heb het ingevuld.
Reputatie 7
Badge +21
Dankjewel, ik ga voor je aan de slag! Ik laat zo snel mogelijk van me horen 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Haranja, kan je aangeven welke versie van Android je hebt geïnstalleerd? Dit vind je via instellingen > systeem > over telefoon > android versie.
Android 8.0.0
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt, het is doorgezet. Er gaat naar gekeken worden!
Hey Susan,
Heb net nog eens geprobeerd en het werkt. Kan nu door naar het menu, en alle details zijn zichtbaar.
Bedankt voor je hulp.
Groetjes Harrie.
Reputatie 7
Badge +21
@Haranja, fijn om te lezen! Ik wou inderdaad net vragen of je hem al kon installeren, volgens mijn collega's wel namelijk. Veel succes ermee!

Reageer