Beantwoord

prepaid app is nog niet goed

• 15 maart 2018
  • 3 reacties
  • 124 keer bekeken

Naar aanleiding van een KPN-bericht installeerde ik de nieuwe Prepaid-app. Ik werd steeds uit de inlogprocedure 'gegooid', maar na een 10-tal pogingen en een avond verder, lukte het. Maar waarom een App uitgebracht waarmee je nu nog maar twee uit het rijtje prepaidbundels kunt activeren. Waarom maakte KPN die App niet eerst helemaal functioneel. Ik verwijder die App weer en ga gewoon weer terug naar mijn vertrouwde manier van opwaarderen en bundels activeren (met een code). Mijns inziens een slechte App-start.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Justin_ 19 maart 2018, 13:21

Welkom op het forum, KPN-bejaarde! Jammer dat je nog niet tevreden bent over de nieuwe prepaidapp. Het klopt inderdaad dat je op dit moment alleen de 1GB en de 100Mb bundel worden ondersteund in deze app. In een toekomstige release zullen de andere prepaid bundels toegevoegd worden.

Meer info over de nieuwe app lees je hier: www.kpn.com/prepaidapp
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Welkom op het forum, KPN-bejaarde! Jammer dat je nog niet tevreden bent over de nieuwe prepaidapp. Het klopt inderdaad dat je op dit moment alleen de 1GB en de 100Mb bundel worden ondersteund in deze app. In een toekomstige release zullen de andere prepaid bundels toegevoegd worden.

Meer info over de nieuwe app lees je hier: www.kpn.com/prepaidapp
Reputatie 2
Inmiddels een jaar verder en nog werkt de app niet goed.
Ik heb daar een topic over geopend maar krijg geen reactie.
In het kort komt het hier op neer :
Tegoed €0,00
Bonustegoed €0,00
Mijn tarief : onbekend

Vorig jaar heb ik al KPN bonus rate genomen en mijn saldo staat in "mijn KPN" op€34,08
Dat is incl. bonus tegoed.
Hopelijk gaat iemand reageren op mijn topic
Reputatie 7
Badge +28
Hoi schenk, we lijken je topic te hebben gemist. Sorry daarvoor! Ik heb in je eigen topic een inhoudelijke reactie gestuurd.

Reageer