Beantwoord

prepaid app werkt niet

  • 16 February 2021
  • 5 reacties
  • 2300 keer bekeken

goedeavond

 

ik zit met het volgende met me prepay nummer 

de app werkt niet meer en kan heb ook niet activeren omdat ik dom weg de  sms niet krijg ter controle !

  paar dagen terug kon ik me beltegoed al niet vinden toen naar kpn daar werd al aangegeven dat ze er niks aan konden doen maar dat lijkt me sterk !

 dus kort gezegd ik kan niet meer zien wat me beltegoed is en tot wanneer die geldig is 

 

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 20 February 2021, 10:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dat is wel bijzonder, @Swiebertjefm! Het klinkt haast alsof jouw prepaid simkaart is geblokkeerd, waardoor je er geen toegang meer tot hebt. Ik kijk daarom graag even met je mee. Wil je jouw forumprofiel aanvullen met jouw 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer? Je kunt deze invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

waarom zou ik hem aanvullen als ik helemaal geen hulp kreeg het gevoel kreeg als of het niet voor komt en nee gsm nummer is niet geblokeerd want ik kon er mee bellen en gebeld worden  inmiddels weet ik  tot wanneer hij geldig is !

Reputatie 7
Badge +17

Is het ook gelukt om de Prepaid App weer aan de praat te krijgen?

Er zijn overigens ook andere manieren om jouw beltegoed op te vragen:

  • Sms gratis het woord SALDO naar 1266 en ontvang een gratis sms met je tegoed(en)
  • Bel *101# voor je beltegoed of *107# voor je extra bonustegoed
  • Kijk in MijnKPN

bij *101# komt helaas niet te staan tot wanneer het geldig is en ook niet via sms helaas 

 

Reputatie 7
Badge +17

Via SMS zou dit de houdbaarheid van het beltegoed wel meegegeven worden!