Beantwoord

Prepaid app werkt niet op ouder toestel

  • 21 January 2020
  • 5 reacties
  • 64 keer bekeken

Goedeavond.

zelf zag ik dat ik nog 24u had om op te waarderen maar het prepaid toestel blijkt niet te werken. Kan dit binnen 24u eh 22,5u nog worden uitgezocht. Heb 6mnd geleden nog gebruikt en er is voldoende saldo.

**.

m.vr.groet, Lovewi

 

Admin: 06-nummer verwijderd en opgeslagen in je profiel. Eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 January 2020, 22:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Lovewi, welkom! Ik zie inderdaad dat jouw 06-nummer nog gewoon actief is en dat je voldoende saldo hebt. Wat bedoel je precies met ‘het prepaid toestel blijkt niet te werken'? Doet de telefoon het niet of kan je niet bellen? Krijg je een bepaalde foutmelding en zie je wel KPN in beeld? Wil je je telefoon eens uit en weer aan zetten? Als de telefoon lange tijd niet gebruikt is, wil dat nog wel eens helpen. 

Dank voor de reactie. Bij mijn poging online op te waarderen kreeg ik telkens de melding, dat ik blijkbaar (!) naar een onveilige site wilde en kon ik niet doorgaan.

Bij het registreren bij KPN blijf slecht het "kroontje" van KPN en een balk dat steeds haperde. Overdag gebeld met KPN die mij geruststelde dat alles nog liep/draaide op mijn prepaid. Echter op de gsm kon ook de prepaid app niet downloaden omdat mijn apparaat te oud zou zijn Samsung G III. Via allerlei omwegen heb ik via een ander mobiel tenslotte een code gekocht en op de prepaid kunnen opwaarderen. Dus mijn conclusie zou nu zijn dat het prepaidtoestel vervangen moet worden.

Dank voor het reageren. M.vr.groet

Reputatie 7
Badge +30

Ah, ik snap 'm! Als jij tevreden bent met jouw toestel en ermee kunt leven dat je af en toe naar de supermarkt moet voor een opwaardeerkaart, zou ik je toestel gewoon houden. Als je per se de Prepaid app wilt gebruiken of een excuus zoekt om een nieuw toestel te kopen, dan raad ik het je van harte aan ;-). Zonder gekheid: het is niet nodig om te kunnen bellen en sms’en. Dat kan je blijven doen met je huidige toestel! 

Bedankt voor het meedenken. Ik haal vraag weg nu!

Reputatie 7
Badge +30

Je kunt het topic niet weghalen, maar ik kan hem wel sluiten voor je als je dat graag zou willen. Ik ‘sluit’ hem aan onze kant. Normaliter laten we topics gewoon staan, zodat andere klanten evt. ook geholpen zijn met het door mij gegeven antwoord.