Beantwoord

Prepaid app werkt niet op Samsug Galaxy S3 tablet

  • 23 January 2019
  • 6 reacties
  • 251 keer bekeken

Goedendag,

Door KPNwebcare naar het forum doorverwezen; ik heb de nieuwe prepaid app al diverse malen op mijn tablet geinstalleerd en verwijderd, maar na het invoeren van de pincode ter controle blijft deze vragen om de pincode in te voeren ter controle (app blijft hangen naar mijn idee).
De micro-sim in mijn tablet past niet in mijn telefoon (ik heb geen adapter die hem passend kan maken, alleen andere formaten) dus ik kan niet kijken of het op mijn telefoon wel werkt, dit is zeer vervelend omdat ik nu niets met het tegoed en mijn tablet kan als ik geen wifi heb. Kan iemand mij helpen hiermee? Webcare weet het ook niet meer :(

Het kan een probleem in software van app zijn, of dat ie niet geschikt is voor mijn tablet of...???
Zijn er misschien andere gebruikers die ook problemen ervaren met de app?

De oude app (die helaas niet meer werkt) werkte uitermate goed op mijn tablet om het tegoed te zien, op te waarderen etc.

Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groeten Monique
icon

Beste antwoord door Joran 30 January 2019, 16:16

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Monique, welkom terug op het forum! 🙂

Ik heb nog geen pasklaar antwoord maar ik wil dit graag eens voorleggen aan de ontwikkelaars van de app. Als ik het goed begrijp gebruik je de prepaid simkaart alleen op de tablet? Bij de installatie wordt er een verificatie sms verstuurd. Ik begrijp dat deze wel aankomt maar dat het blijft steken zodra je je pincode bevestigt. Welke tablet gebruik je? Kun je jouw 06-nummer toevoegen aan je profiel? Daarmee kunnen de ontwikkelaars achterhalen of er een (succesvolle) inlogpoging is geweest. En hopelijk kunnen zij de app ook testen met dezelfde tablet als jij gebruikt. Laat maar weten!
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @MoniqueS75, ik hoop dat je hier nog op terug kunt komen zodat we dit kunnen oplossen!
Hoi Joran,

had eerder nog geen tijd om even op het forum te kijken, ik gebruik inderdaad de simkaart in mijn tablet, Samsung Galaxy Tab S3, nu ongeveer een jaartje oud. De webcare vroeg mij om de simkaart in mijn telefoon te proberen (of die van een huisgenoot), maar in de tablet zit een microsim en past niet in de telefoons en we hebben er geen adapter voor. In mijn profiel heb ik het 06 nummer toegevoegd. En uiteraard mag je het probleem voorleggen, ik kan nu niks met de simkaart en mijn tegoed omdat de oude app niet meer in de lucht is (die app werkte wel goed op de tablet).
Het is inderdaad het geval dat na het invoeren van de pincode de app ter bevestiging nogmaals de code vraagt en dat blijft hij doen, dan kom ik niet verder.
Mocht je nog meer willen weten, hoor ik graag van je. Alvast bedankt voor het meedenken.
Reputatie 7
Badge +28
Ik had de titel iets beter moeten lezen 🤐
Bedankt voor de toelichting! Dit probleem kwamen we een paar weken geleden ook tegen, de leverancier heeft dit kunnen oplossen. Ik heb jouw gegevens doorgestuurd en verwacht op korte termijn reactie. Ik kom er op terug!
Reputatie 7
Badge +28
Het was mij nog niet bekend maar de nieuwe Prepaid app werkt niet met het Direct Online Prepaid pakket. De leverancier gaat zorgen dat er een duidelijke foutmelding wordt ingebouwd, dan hadden we deze verwarring kunnen voorkomen.

De MijnKPN app hoort nog wel gewoon te werken. Je geeft aan dat die niet meer werkt/uit de lucht is. Als je bovenstaande link gebruikt, kun je die dan wel weer installeren?
Hoi Joran,

inmiddels de MijnKPN app weer geïnstalleerd en deze werkt nu weer goed. bedankt!👍🏼

Reageer