Prepaid app werkt nog niet goed

  • 3 January 2020
  • 7 reacties
  • 127 keer bekeken

Nog geen overzicht van tegoed. Kan beltegoed niet opwaarderen. Heb een iPhone 7.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Gaat het om het gratis beltegoed van 7,50? 

Je krijgt die 7,50 op de volgende manier: 

  • Vraag je extra beltegoed aan via MijnKPN. Dit kan gedaan worden door te kiezen voor Producten - selecteer het prepaidnummer en klik dan op Tegoed. Je kan dan Direct naar gratis tegoed aanvragen. Dit extra beltegoed wordt binnen 1 uur bijgeschreven. Je ontvangt hiervoor een sms’je ter bevestiging. 

 

Wil je je gewoon beltegoed opwaarderen en het lukt niet met de app?, dan kun je altijd nog een opwaardeerkaartje kopen bij bv een supermarkt of tankstation. 

Wat betreft het door jou gevraagde opvragen van het overzicht van het tegoed. Iemand anders met een iPhone heeft dit als volgt opgelost : 

Het is opgelost doordat ik mijn SIM uit mijn alarmunit heb gehaald en tijdelijk in een telefoon heb gedaan om de bevestigings SMS te kunnen lezen on de Prepaid app te activeren. Op mijn iphone staat een KPN prepaid app met een nummer en op mijn ipad staat dezelfde app maar dan met de 2e prepaid nr. En in Mijnkpn heb ik beide prepaid nummers toegevoegd aan mijn producten. In Mijnkpn staat wel het tegoed wat je nog hebt maar kun je niet zien tot hoe lang het nog geldig is. Daarvoor moet ik weer naar de Prepaid app om de eind datum te zien. Zou wel handig zijn als de eind datum ook in Mijnkpn te zien zou zijn!

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Arien71. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat Noordzee al een uitgebreid antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Ben je daarmee geholpen? Als je toch nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Noordzee bedankt voor het uitgebreide antwoord van een paar dagen geleden, maar ik ben daar helaas niet mee geholpen.

De prepaid app heeft het indertijd bij Telfort goed gedaan en is probleemloos overgegaan naar kpn prepaid, maar na de update bleef het mis. Diverse keren app verwijderd en opnieuw gedownload zonder verbetering. Bij Tegoed krijg ik steeds: “Tegoed heeft u zelf aangeschaft door op te waarderen ……...Dat schiet niet op. Bij opwaarderen krijg ik zoiets als ‘Oeps foutje. Probeer het later nog eens.’ 

Weliswaar weet ik dat er andere manieren zijn om beltegoed op te waarderen of eenbundel te kopen en te weten te komen hoeveel geld er nog over is, maar met de prepaid app is dat veel gemakkelijker allemaal en dat mis ik, dus ik hoop dat iemand van kpn mij kan helpen.

 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Arien71 Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is wanneer je geen gebruik kan maken van de Prepaid app. Zou je jouw mobiele nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Ik zal het intern doorzetten zodat er gekeken kan worden naar een oplossing. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb helaas nog geen reactie ontvangen op mijn laatste bericht. Is het probleem inmiddels al verholpen? Als dit nog niet het geval is, dan zou ik je willen vragen om jouw mobiele nummer alsnog achter te laten in het KPN Forum profiel en hier een seintje te geven wanneer je dit hebt gedaan. Ik hoor graag van je!

Vikash, ik heb het KPN Forum profiel inmiddels ingevuld. Opwaarderen via de prepaid app lukt inmiddels goed, maar in het overzicht is mijn tegoed nog steeds niet zichtbaar. Hoop dat je me kunt helpen. Bij voorbaat dank.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist intern doorgezet. Zodra ik een antwoord krijg op jouw vraag, kom ik er op terug.:relaxed:

Reageer