Beantwoord

prepaid beheren via mijn kpn

• 23 mei 2018
  • 28 reacties
  • 594 keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Hallo Paul idd je kan totaal niet zien tot welke datum het beltegoed geldig is
ik heb nu al 60 kaarten keurig aangemeld en met verivicatiecode en helaas alle keren weer na zelfde gegevens moeten invoeren bevestigd ook dan niet hoor.
ook komt er dan 7.50 euro beltegoed bij stattegoed waar kpn heel geheimzinnig over doet dus ook niet uitleesbaar in mijn kpn wel via smsje sturen maar dat doen trackers en routers niet.ook kregen we 1Gb data voor een maand geldig ook niet uitleesbaar in mijn kpn
Dit is toch echt nodig om te vweten hoeveel wedstrijden ik nog kan draaien met de trackers
gemiddelt verbruiken ze 1 Mb per wedstrijd,volgende punt is dan meteen dat ik op internet totaal niet kan vinden wat kpn rekent voor data via prepaid na telefoontje waar kpn ook lang moet zoeken hoorde ik iets van 18ct per Mb maar graag zie ik dat zwart op wit ergens staan
aangezien we ook nog ruim 10 cameras willen inzetten via 4G moeten we daar ook wel goede berekeningen kunnen maken.dus prijs per Mb over prepaid
overal waar ik via kpn zoek vind ik alleen oude lijsten op hun sitestaat j 2015
kom op kpn ga weer eens aan het bijwerken naar de maatstaven van 2018 er is weer een hoop veranderd.
groet Jan de Beer
Terschelling
Reputatie 7
Badge +30
Niet helemaal waar, je kan niet zien hoe lang het tegoed nog geldig is
Reputatie 7
Badge +23
Hoi Jan, welkom op het forum! Dat zijn nogal wat prepaid kaartjes zeg. Via MijnKPN zou je op z'n minst toch wel het beltegoed in moeten kunnen zien en bundels moeten kunnen activeren. Het is wel zo dat ze eerst gekoppeld moeten worden en dat gaan via een SMS met een verificatiecode. Daar is geen ontkomen aan (i.v.m. veiligheid). Dus ja, MijnKPN is voor het beheren van het tegoed en dat soort dingen maar het zal wel eerste gekoppeld moeten worden... Als je nog vragen hebt hierover dan hoor ik het graag.

Reageer