Beantwoord

prepaid belbundel

  • 29 July 2020
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb kpn prepaid en als ik voor 4,99 euro een belbundel koop van 60 minuten dan zijn deze een maand geldig.

vervolgens heb ik nog 12 minuten over van deze bundel en deze minuten zijn nog 8 dagen geldig. Dus ik koop alvast nog een belbundel van 4,99 zodat als ik ga bellen en mijn 12 minuten van de eerst gekochte belbundel zijn op dan heb ik nog een nieuw gekochte belbundel klaar staan.(dus genoeg belminuten)

Maar wat blijkt nu “ als ik bel dan gaat er minuten af van de laatstgekochte belbundel 😳

in plaats van de oudere belbundel waar ik dus nog 12 minuten belminuten heb staan die nog 8 dagen geldig zijn.

hoe kan dit??????

zijn mijn 12 minuten van de eerst gekochte belbundel nu niet meer te gebruiken ofzo?????? Dit is toch raar????

 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 6 August 2020, 14:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Beauwee, je hebt dit topic dubbel geplaatst dus de oudste heb ik even verwijderd. 
Het is me niet helemaal waar dit fout is gegaan maar ik zie inderdaad dat je ene bundel nog 12 minuten overheeft en de nieuwe 8.  Ik vermoed omdat het twee verschillende soorten bundels zijn (zo staan her hier in ieder geval).
Ik heb een vergoeding ingediend voor de belminuten die je nu waarschijnlijk niet meer kan gebruiken.
Mocht het zich weer voordoen laat het me vooral even weten!
 

Reputatie 1

Hoi Thomas,

ik zie net dat mijn beltegoed 2,39 is, dus ik neem aan dat 0,66 cent de vergoeding is voor de 12 minuten die niet meer te gebruiken zijn?

want ik had nog 1,73 dus dan is de bijschrijving 0,66 cent, dat klopt dan toch ook niet ?😳

Maar goed bedankt

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Beauwee Ik heb het afgerond naar €1 beltegoed, toen ik het indiende had je €1,39 en daarna dus €2,39!

Reputatie 1


Hoi Thomas,

Oooohh oke, bedankt voor je hulp👍🏻
En nog een hele fijne dag toegewenst😄