Vraag

Prepaid beltegoed na overstap naar een abonnement

Ik wil overstappen van prepaid naar sim only. Wat gebeurt er met mijn prepaid beltegoed?

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Hi Robert, welkom op het forum. Als je nu een KPN prepaid nummer hebt en overstapt naar een KPN abonnement zal je tegoed worden gestort op je rekening. Laat me gerust weten of je daar hulp bij nodig hebt. 🙂 Weet je zo voldoende?
Hi Alex_P, dank voor de snelle reactie. Heb inmiddels het KPN-prepaid nummer laten "vervangen" door (hetzelfde) KPN-mobiele nummer met een instap zorgeloos abonnement. Het enige wat ik nu nog zou moeten doen (vlgs. de kpn-dealer) is aanmelden dat er nog een tweede mobiel abonnement bij jullie loopt om voor de €5,- korting in aanmerking te komen. Wellicht dat je me kunt helpen daarbij?
Reputatie 7
Badge +14
Natuurlijk. Loopt het tweede abonnement al? Of moet dat nog worden geregeld? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken.
Alex_P, afgelopen zaterdag samen met de dealer en diverse mensen van de KPN bezig geweest om het overzetten van het telefoonnummer te regelen... er schijnt iets in het systeem bij de KPN niet goed te zijn gaan. Diverse onduidelijke en/of onbekende foutmeldingen, zelfs het telefoonnummer was ineens niet bekend.
Door vele pogingen werd de telefoon c.q. het nummer geblokkeerd, na opheffen hiervan nog steeds niet mogelijk over te zetten. Hierna eerst 24 wachten dus... morgen gaat men het weer proberen...

Dank voor je hulp tot zover, fijne dagen!
Reputatie 7
Badge +14
Wat vreemd, mag ik met je meekijken? Zou je mij in een privébericht je gegevens willen sturen?
Hi Alex_P, wil je best op de hoogte houden, maar meekijken... zal moeilijk worden aangezien mijn dealer dat samen met de KPN regelt....
Op dit moment is het nog steeds niet voor elkaar, zou morgen het geval moeten zijn... vraag me niet hoe dat zit, dat weet ik ook niet....

Fijne dagen!
Reputatie 7
Badge +14
Dat is geen probleem. Op basis van je gegevens kan ik het alsnog opzoeken en kijken waarom het niet lukt, behalve als het zakelijk is. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Alex_P, er zijn wat mijn profiel betreft geen wijzigingen c.q. aanvullingen te doen. Voor alle duidelijkheid: het overstappen van prepaid naar een abonnement gaat om de telefoon van mijn vrouw, dus niet mijn telefoon. Vanochtend begreep ik dat het duidelijk een probleem bij de KPN zelf is... mogelijke oorzaak (vraag me niet hoe) zou dit veroorzaakt worden door de overstap een paar weken geleden naar een nieuw registratie-systeem....
Hoe dan ook: e.e.a. is nog niet geregeld...
Reputatie 7
Badge +14
Duidelijk Robert. Zonder gegevens, van jou of je vrouw, kan ik niets nakijken en je ook niet verder helpen. En dat doe ik graag uiteraard 😉
Reputatie 7
Badge +14
Robert, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer