Beantwoord

Prepaid beltegoed opeens weg

  • 5 August 2019
  • 5 reacties
  • 305 keer bekeken

Bij mij precies hetzelfde. Ook overgegaan van Telfort naar KPN. Inmiddels contact gehad met KPN. Die kunnen niks doen. Geef mij ook maar Telfort.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 8 August 2019, 13:53

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Spoody, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Prepaid van KPN gaat inderdaad net even wat anders dan bij Telfort. Als je internet niet hebt uitgeschakeld, dan gebruik je het. Bij KPN kan je hiervoor het beste een prepaid bundel kopen. Heb je dit inmiddels uitgezet in jouw toestel? Dan kan ik kijken naar een eventuele coulance voor het gebruikte beltegoed.

Zou je dan jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, 06-nummer en simkaartnummer (bij persoonlijke opmerkingen). Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. Laat het even weten als je het hebt ingevuld, dan help ik je verder!
Inmiddels gelezen en gegevens ingevuld. Mocht u overgaan tot restitutie dan zou ik daar graag over gebeld worden omdat ik over wil gaan naar een abonnement en ik dan niets meer heb aan tegoed op mijn prepaid.
Reputatie 7
Badge +21
@Spoody, dankjewel voor de gegevens. Ik zie dat je zo'n € 25,00 aan beltegoed aan data hebt verbruikt. Deze heb deze kosten voor je gecrediteerd in de vorm van beltegoed. Je geeft aan dat je naar een mobiel abonnement wil. Is het dan een mobiel abonnement bij KPN? Want dan krijg je je tegoed gewoon terug op de factuur, het wordt dan verrekend. Op een andere manier kan ik helaas niet de kosten crediteren. Dus mocht je overstappen op een andere provider dan zou ik het tegoed nog wel even opmaken!
Mijn vertrouwen in KPN is helemaal terug! Dankjewel!
Reputatie 7
Badge +21
@Spoody, fijn om te lezen! 🤗 Graag gedaan in ieder geval, en mocht je nog andere vragen hebben dan weet je me te vinden!

Reageer